תודה
תודה
גשם של עופרת יצוקה.
|
|
תודה נשמה
חחחחחחחחח תודה
תודה אחי
אף פעם אל תתווכח עם אידיוט, הוא רק יגרור אותך לרמה שלו ואז יגבור בעזרת ניסיון.
ידידה שלי סיפרה אחותה של הידידה שלי סיפרה לה וזה באמת היא שמעה צעקות וראתה בקטנה יש משטרה כרגע !
תודההההההההההה
תודה אחי1
/www.anonymous.org.il
/www.anonymous.org.il
כנסוו
מגניב!!
תודה
משתמש\ת יקרים, חתימך נערכה מאחר והיא עוברת על
חוקי החתימות בפורום אטרף, אנא עיינ\י בחוקי החתימות,
בתודה מראש, צוות ההנהלה.