אחי אנחנו לומדיםנכתב במקור על ידי NE0N
C
זה שונה אצלנו זה עם סוגריים.. אצלם זה
begin .. end
עד שאתה לא עושה
end
זה לא גומר את ה
IF
אחי אנחנו לומדיםנכתב במקור על ידי NE0N
C
זה שונה אצלנו זה עם סוגריים.. אצלם זה
begin .. end
עד שאתה לא עושה
end
זה לא גומר את ה
IF
|
|
יש לאנקורי כמה טעויות אחי
למה בכיתה י'ב ניגשת לשתי יחידות ראשונות?![]()
אין להם טעות בבדיקה אם זה גדול מ248 כי זה היה בתוך בלוק של if והתנאי הראשוני תופס גם על הגדול מ248 וגם על הסכום מספרים..נכתב במקור על ידי Haviv
פסקל שפה מפגרת! :-\
אבלללללללללללל אין להםנכתב במקור על ידי NE0N
int \ floatttttttt
אההההההההההההההההההההההההההההה
ד"א אם שאלת אותי אני י' בכלל
אין לנם INT \ FLOAT
וואו... :-\
חרא שפה.. גם C שפה נדושה.. אבל הרבה יותר עדיף ללמוד אותה.
נו אמרתי שאין להם טעותנכתב במקור על ידי Yellow Slider
נו למה נראה לך שמשנה הבאה מתחילים ללמוד כל ה2 יחידות הראשונותנכתב במקור על ידי NE0N
C#?
נדפקנו שלא עשו את זה מהשנה כבר..
אבל להם לא ירד נקודות על זה..
כי אני חושב שהגיע הזמן =] הייתי עצלן מידיי לפני שנתיים ושנה שעברה חח, והתחלתי ללמוד C לפני שבועייםנכתב במקור על ידי NE0N
והיום לא היה לי כח אפילו לענות על9 או 10 חחחח הייתי בבית ב3...תתחשבו בזה שנסעתי באוטובוס כי אני לומד בפ"ת ואני גר בראש העין
אז איזה 45 דק' נסיעה מינימום
היה לי עוד מלא זמן אבל ראיתי את השאלות ולא היה לי כבר כח =\ שאלות ארוכות מעפנות כאלה..סיימתי את 1-5 ועשיתי 6 ו 8 והלכתי
דוגרי הפתיעו אותי בקלות
תורת המחשב היה ממש בדיחה
כאילו אוטומט של תחילת שנה
ודקדוקים בסיסיים ( קצת ארוכים אבל מילא )
סוד1 ו סוד2 כולם הצליחו
הקטע הקשה הוא בעצם היה לרשום את המעקב
והרשימות ... פעולות די בסיסיות רק להקפיד שלא שוכחים משהו![]()
דוגרי חבל שהפסדתי בשביל זה את המשחק של פיניקס קליפרס :|
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
טעות מס' 1 בשאלה 6.
טעות מס' 2 בשאלה 6.קוד:total_ k:= k1+ k2+ k3; while total_ k <> -1 do
לא היה צריך לבדוק את הטוטל של 3 המונים אלא על כרטיסי ההגרלה בלבד.קוד:if total_ k> 10 then free:= free+ 1;
על הדבר הזה בחיים שלי לא שמעתי אבך יש מצב שזה נכון ,
בכל אופן אני בדקתי איזה מהספרות גדולה יותר , ואם היה צורך החפתי ביניהן , ואז עשיתי את ה for הבא :קוד:bigSums:=( s1+ s2)*( 1+ abs( s1- s2)) div 2;
זהו..קוד:for i:=dig1 to dig2 do sum:= sum+i; bigsums:=sum;
ואני עדיין מנסה להבין מי ה"חכם" שפתר באנקורי את שאלה 10 עם מערך דו מימדי אפילו שממש ממש לא צריך וזה סתם עוד חשיבה..
ולפי דעתי גם בפתרון שלהם לשאלה 10 יש טעות.. צריך לבדוק טוב..
איך אתם רבים פה שאני עשיתי שנה שעברה את ה2 היחידות הראשונות לא היו כאלו ספקות לכל שאלה...
כי ב2005 לא הייתה שאלה כמו 4.. שדופקים אתנכתב במקור על ידי Xn4T
C
טעיתי בשאלה הזאת עם ה
sum \ count
לא שמתי לב לזה בכלל, רק כתבתי שהיה צריך להשתמש באינטים בעע
וטעיתי גם בשאלה הזאת שאומרים לך תן מערך שיודפס 0, עשיתי מערך שקאונט יהיה שווה 0 =\
תגידו רק אני פתרתי את 6 עם מבנים ???