קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. לול איזה דבע סאבלימינל
    על ידי Orel Abergel בפורום דיבורים
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 18-05-2006, 15:22
  2. תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 17-05-2006, 21:35
  3. תגובות: 34
    הודעה אחרונה: 08-12-2005, 20:43
  4. חחחח לול איזה שודד מפגר
    על ידי Y0har בפורום דיבורים
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 14-11-2005, 15:42
+ תגובה לנושא
עמוד 5 מתוך 6 << ראשון ... 3456 אחרון >>
מציג תוצאות 61 עד 75 מתוך 78

איזה קללללללללללללללללללללללללללל לול !::!:!:!:!V2 - עמוד 5

  1. #61
    משתמש באטרף
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    14,708
    לייקים
    0
    נקודות
    97

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי NE0N
    יש טעות בשאלה שלוש
    בבדיקה אם המספרים התלת ספרתיים גדולים מ-248 הם בדקו אם המספר רק גדול מ-248, היה עליהם לבדוק אם הוא גם קטן מ-1000
    אחרת הוא לא חייב להיות מספר תלת ספרתי.

    מישהו יודע כמה זמן צריך לתוצאות להגיע? חודש בערך?
    אחי אנחנו לומדים
    C
    זה שונה אצלנו זה עם סוגריים.. אצלם זה
    begin .. end
    עד שאתה לא עושה
    end
    זה לא גומר את ה
    IF


  2. קישורים ממומנים

  3. #62
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    דור
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    35
    הודעות
    3,268
    לייקים
    0
    נקודות
    20
    משפט מחץ
    בחורה שלא גמרו לה בפה עדיין חושבת שקוקה-קולה זה טעם החי

    ברירת מחדל

    יש לאנקורי כמה טעויות אחי
    למה בכיתה י'ב ניגשת לשתי יחידות ראשונות?


  4. #63
    בעלים
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    14,445
    לייקים
    233
    נקודות
    1,090
    משפט מחץ
    אם אין אני לי, מי לי.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Haviv
    זה לא טעות כי הם כבר בדקו בתנאי הקודם והוא לא היה מגיע לתנאי הזה אם הוא לא היה תלת ספרתי ככה שזה בסדר
    אין להם טעות בבדיקה אם זה גדול מ248 כי זה היה בתוך בלוק של if והתנאי הראשוני תופס גם על הגדול מ248 וגם על הסכום מספרים..

  5. #64
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    דור
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    35
    הודעות
    3,268
    לייקים
    0
    נקודות
    20
    משפט מחץ
    בחורה שלא גמרו לה בפה עדיין חושבת שקוקה-קולה זה טעם החי

    ברירת מחדל

    פסקל שפה מפגרת! :-\


  6. #65
    משתמש באטרף
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    14,708
    לייקים
    0
    נקודות
    97

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי NE0N
    פסקל שפה מפגרת! :-\
    אבלללללללללללל אין להם
    int \ floatttttttt
    אההההההההההההההההההההההההההההה
    ד"א אם שאלת אותי אני י' בכלל


  7. #66
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    דור
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    35
    הודעות
    3,268
    לייקים
    0
    נקודות
    20
    משפט מחץ
    בחורה שלא גמרו לה בפה עדיין חושבת שקוקה-קולה זה טעם החי

    ברירת מחדל

    אין לנם INT \ FLOAT
    וואו... :-\
    חרא שפה.. גם C שפה נדושה.. אבל הרבה יותר עדיף ללמוד אותה.


  8. #67
    משתמש כבוד האוואטר של Haviv
    שם פרטי
    חביב
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    גיל
    36
    הודעות
    7,699
    לייקים
    2
    נקודות
    1,840
    משפט מחץ
    פורום צבא וגיוס הפורום שיעשה לכם את זה

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Yellow Slider
    אין להם טעות בבדיקה אם זה גדול מ248 כי זה היה בתוך בלוק של if והתנאי הראשוני תופס גם על הגדול מ248 וגם על הסכום מספרים..
    נו אמרתי שאין להם טעות

  9. #68
    משתמש באטרף
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    14,708
    לייקים
    0
    נקודות
    97

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי NE0N
    אין לנם INT \ FLOAT
    וואו... :-\
    חרא שפה.. גם C שפה נדושה.. אבל הרבה יותר עדיף ללמוד אותה.
    נו למה נראה לך שמשנה הבאה מתחילים ללמוד כל ה2 יחידות הראשונות
    C#?
    נדפקנו שלא עשו את זה מהשנה כבר..
    אבל להם לא ירד נקודות על זה..


  10. #69
    מורחקים
    שם פרטי
    מיכאל
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    38
    הודעות
    1,372
    לייקים
    0
    נקודות
    986
    משפט מחץ
    מומחה בתשוקה.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי NE0N
    יש לאנקורי כמה טעויות אחי
    למה בכיתה י'ב ניגשת לשתי יחידות ראשונות?
    כי אני חושב שהגיע הזמן =] הייתי עצלן מידיי לפני שנתיים ושנה שעברה חח, והתחלתי ללמוד C לפני שבועיים והיום לא היה לי כח אפילו לענות על9 או 10 חחחח הייתי בבית ב3...תתחשבו בזה שנסעתי באוטובוס כי אני לומד בפ"ת ואני גר בראש העין אז איזה 45 דק' נסיעה מינימום היה לי עוד מלא זמן אבל ראיתי את השאלות ולא היה לי כבר כח =\ שאלות ארוכות מעפנות כאלה..סיימתי את 1-5 ועשיתי 6 ו 8 והלכתי

  11. #70
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    דוגרי הפתיעו אותי בקלות
    תורת המחשב היה ממש בדיחה
    כאילו אוטומט של תחילת שנה
    ודקדוקים בסיסיים ( קצת ארוכים אבל מילא )

    סוד1 ו סוד2 כולם הצליחו
    הקטע הקשה הוא בעצם היה לרשום את המעקב

    והרשימות ... פעולות די בסיסיות רק להקפיד שלא שוכחים משהו

    דוגרי חבל שהפסדתי בשביל זה את המשחק של פיניקס קליפרס :|





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

  12. #71
    בעלים
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    14,445
    לייקים
    233
    נקודות
    1,090
    משפט מחץ
    אם אין אני לי, מי לי.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    טעות מס' 1 בשאלה 6.
    קוד:
     
    
    total_ k:= k1+ k2+ k3; while total_ k <> -1 do
    טעות מס' 2 בשאלה 6.
    קוד:
     
    
    if total_ k> 10 then free:= free+ 1;
    לא היה צריך לבדוק את הטוטל של 3 המונים אלא על כרטיסי ההגרלה בלבד.

    על הדבר הזה בחיים שלי לא שמעתי אבך יש מצב שזה נכון ,
    קוד:
    bigSums:=( s1+ s2)*( 1+ abs( s1- s2)) div 2;
    בכל אופן אני בדקתי איזה מהספרות גדולה יותר , ואם היה צורך החפתי ביניהן , ואז עשיתי את ה for הבא :
    קוד:
     
    for i:=dig1 to dig2 do
    sum:= sum+i;
     
    bigsums:=sum;
    זהו..

    ואני עדיין מנסה להבין מי ה"חכם" שפתר באנקורי את שאלה 10 עם מערך דו מימדי אפילו שממש ממש לא צריך וזה סתם עוד חשיבה..
    ולפי דעתי גם בפתרון שלהם לשאלה 10 יש טעות.. צריך לבדוק טוב..

  13. #72

    ברירת מחדל

    איך אתם רבים פה שאני עשיתי שנה שעברה את ה2 היחידות הראשונות לא היו כאלו ספקות לכל שאלה...

  14. #73
    משתמש באטרף
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    14,708
    לייקים
    0
    נקודות
    97

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Xn4T
    איך אתם רבים פה שאני עשיתי שנה שעברה את ה2 היחידות הראשונות לא היו כאלו ספקות לכל שאלה...
    כי ב2005 לא הייתה שאלה כמו 4.. שדופקים את
    C


  15. #74
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    11/2004
    הודעות
    2,142
    לייקים
    0
    נקודות
    380

    ברירת מחדל

    טעיתי בשאלה הזאת עם ה
    sum \ count
    לא שמתי לב לזה בכלל, רק כתבתי שהיה צריך להשתמש באינטים בעע
    וטעיתי גם בשאלה הזאת שאומרים לך תן מערך שיודפס 0, עשיתי מערך שקאונט יהיה שווה 0 =\

  16. #75
    מורחקים
    שם פרטי
    מיכאל
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    38
    הודעות
    1,372
    לייקים
    0
    נקודות
    986
    משפט מחץ
    מומחה בתשוקה.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תגידו רק אני פתרתי את 6 עם מבנים ???

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 19:48.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,157 | הודעות: 8,214,751 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect