אני [שאלקה 04] ניצחתי 4-2 את ורדר ברמן
אני [שאלקה 04] ניצחתי 4-2 את ורדר ברמן
|
|
מילאן לא מתחבר לאייסי אף פעם..
Nobody knows it but you've got a secret smile
And you use it only for me
Nobody knows it but you've got a secret smile
And you use it only for me
ArIeL-BaRcA AKA Messi AKA EmP3RoR AKA ArIeL
Vergi-ביירן מינכן-benkantor@walla.com-יכול לארח
לא מתחבר למסנג'ר שלו כבר יומיים :\
MsN : aviran280@walla.co.il
זאת שיחה שנכנסתי מאיסי של חבר שלי עם YOYO שהוא בליגת אטרף עם איינדהובן:
Nadav(PM 11:44) :
אחי?Nadav(PM 11:44) :
רוצה משחק בפיפא?Nadav(PM 11:44) :
אתה צריך נגדי משחק בליגת אטרף!!Nadav(PM 11:45) :
זהtomersh7 (דפור)
yoyo(PM 11:46) :
מה אתה רוצהNadav(PM 11:46) :
אני צריך נגדך משחקyoyo(PM 11:47) :
לא אתה לאNadav(PM 11:47) :
מה לא אנחנו באותו בית מה אתה מפחד?
נכנסתי מהאיסי של חבר שליyoyo(PM 11:51) :
טוב ילדון, חפש מישהו אחרNadav(PM 11:51) :
בואנה יא הומו כל זה ילך להנהלה ואתה תקבל הפסד טכניyoyo(PM 11:52) :
מי שלא תהיה אתה ממש ילד מסכןyoyo(PM 11:52) :
כלב בן כלבyoyo(PM 11:52) :
איגנורyoyo(PM 11:52) :
יא בן שרמוטה
הוא פשוט בן זונה אני דורש ניצחון טכני
מאשרנכתב במקור על ידי HumanMetal
ניצחתי את שאלקה 5-1 ( אני בולטון)..
מאשר
כרגע Hitman לא עונה לי באיסיקיו, שלחתי לו גם איזה פרטית אני מחכה שהוא יענה.
מילאן לא מתחבר לאיסי בכלל הבנתי שהוא היה בנסיעה ארוכה אבל כנראה לא חזר
נערך לאחרונה על ידי chizburger; 10-10-2006 בשעה 14:36.
פאלרמו 0:1 מנצ'סטר סיטי.
תגידו אפשר להחליף מישהו שלא רציני ושלא משחק בליגה?