tnks
תודה אחי
z,usv tjh
נכתב במקור על ידי xpbanditx יפה... תודה
אחי הסי די קי לא טוב
זה משחק רשת? כי אם לא תעביר את זה למשחקים וקונסולות
נכתב במקור על ידי mcy זה משחק רשת? כי אם לא תעביר את זה למשחקים וקונסולות זה משחק רשת ודרך אגב ירדן אתה יכול לעביר את ההודעה אם בא לך יש לך בצד שמאל למטה אפשרויות
נערך לאחרונה על ידי FireBoy; 07-02-2007 בשעה 15:13.
אהה טוב אבל תשלח לי בפרטי פעם הבאה מה לעשות
10Q
עם ישראל חי
תודה
10x
ty
כן כן אני הוא Dan1 האחד והיחיד שיניתי כינוי
חוקי הפורום