|
|
מזל טוב חן!!! עד 120!!!
יאללה אני כבר צריך 300 הודעות...דברו על משהו ...
ועוד פעם מזל טוב חן!
טוב אני אולי פורש כי אתם לא מדברים ביכלל!
עם תישארו משעממים אז אני פורש..
אני פה!!!
אני פפפפפפפפפפהההההההההההההההההההההההה
לממממממממממה כולם החליטו ללכת לישון
דווקא שבא לי לעשות סיבוב למטה
תממיררר איפה אתה ?
בוא בוא למטה
וחן
מזל טוב ..
[[ :
".. לא אל תדאגי ילדה, הכל יהיה בסדרתפילותייך מתקבלות שם במרומיםאלוקים לא משיב ריקם דמעותיה של בת מלךשבוקעות את כ-ל הרקיעים .. "(:
בורא עולם אחד ויחיד.אני בת !!!!!!!!!
אללה עפתי למיטה לילה טוב :]
לילה טוב אביב
ונראה לי גם אני פרשתי לראות הבורר 10!!!
לילה טוב אנשים :]
שלום לילה טוב![]()
וואי משעמם היום רצח אין עם מי לדבר כולם יושנים