|
|
אחלה חדר אחי
איזה כיף לך אחי.. יש לי אותו חדר רק בלי XBOX וסוני 3..
אכזבת אותי..הסוני שלך נראה כאילו חתול שייף עליו את הציפורנים.
תשמור עליו זה פאקינג 3 אלף שקל !!!!!!!!!!!!!!!!!
אחלה חדר!
A Fistful Of Dollars
"רוחוס שם, בקסטרים שם, ואני בדיוק באמצע..המשוגע עם הפעמון צדק, אפשר להרוויח כסף במקום כזה."
איפה אתה גר? עכשיו אני בא..חח
אחללה חדר אחי
כמה חוטים O.O
בברכה,גבי(CrazyKiller)מנהל פורום הומור וצחוקים לשעברIt's Now Or Never, I Ain't GonnaLive ForEver
הגרב שלך עשתה לי את זה
זו בכלל לא הרגל שלי =|
[18:15:21] <@orcho> orcho - עכשיו תעלה תמונה שלך
[18:15:27] <@FLASH> לא אחי אני מכוער
זה של ידיד שלך?
תפסיק לחרטט אור
קיצר אתה צרכן ווזלין כבד
אלכס אולי תתגייס כבר נראה לי שמשעמם לך
[18:15:21] <@orcho> orcho - עכשיו תעלה תמונה שלך
[18:15:27] <@FLASH> לא אחי אני מכוער