מזל טוב![]()
מזל טוב![]()
|
|
מזל טוב P;
בהצלחה לאלפיה הבאה,
ותודה על ההשקע XD
חתימתך עוברת על חוקי הפורום ולכן נערכה. אנא קרא את חוקי החתימות.
מזל טוב אחי .
מזל טוב!
תודה על ההקדשה.
שווה לנסות! ^^^
rotem55 לשעבר.
פתגם חכם אומר:אף פעם אל תתווכח עם אידיוט. הוא רק יגרור
אותך לרמה שלו, ואז ינצח אתך בזכות הניסיון .
חח תרשום פשוט "כל הנהלת אטרף"
מזל טוב![]()
תכירו את שמוליק, אבא קנה לי
הוא אוהב במבה, ביסלי ואת עודד מנשה
נכתב במקור על ידי אושרי
מזל טוב בנאדם![]()