מזל טוב =]
|
|
w00t!! תכף אני גם
מזל טוב
ואני רוצה שההקדשה שלי תהיה בצבע ורוד בפונט century gothic בגודל 7
מזלל טוב
מזל טוב בקרוב 4000![]()
לי אין הקדשה ?
חחח מזל טוב![]()
ככה זה שאת נראית מליון דולר.... מלא AFC רודפים אחרייך
אבל לא אנחנו ....אנחנו גורמים לך לרדוף אחרינו בייבי
![]()
''פורום אומנות הפיתוי והפיקאפ של אטרף''