אחי השרת לא עובד!!!!!
תעלו אותו חזרה!
=======================
Slider הגיע למקום 2 לראנק הכללי של השרת!!! מזל טוב לו~~!!!!
=======================
תחזיר את השרת ....
אחי השרת לא עובד!!!!!
תעלו אותו חזרה!
=======================
Slider הגיע למקום 2 לראנק הכללי של השרת!!! מזל טוב לו~~!!!!
=======================
תחזיר את השרת ....
|
|
חחח הוא עבר אותי כי בזמן האחרון לא הספקתי לשחק ביום יומיים האחרונים, עוד מעט אני אחזור להיות מקום שני חחח אל תדאג (אני זה Hero)
-לא דואג- הוא פשוט קרוב משפחה שלי... והוא חופר לי על זה....
יאלה מה עם השרת?
סתם צוחק, שיהיה במזל טוב (;
בכל מקרה מה קורה באמת עם השרת?
חח.,.. השרת יפעל.
רק שתדעו, אנחנו הראשונים שהצלחנו לעשות שרת על גרסא 73!
יש סייגנוס + כל הדברים של 73!
ysh li baya ani atkanti patch 73 za osa shhsar li npkcrypt.dll ma lasot?
צריך 73 כדי שהשרת יפעל הוא על 62??
יאללה תביאו הורדה חדשה
אוקיי יאללה אני אסביר..
בזמן הקרוב השרת לא יפעל בגלל שלאופיר יש בעיה קטנה..
הוא יחזור לפעול בקרוב
בקטע של הCYGNUS.. זה V74! וזה היה שרת ניסוייים.. שנכשל בגלל באג קטן
השרת פעועל מעכשיו 24.8 תתחברו!