סבבה אני מנסה לסדר.
tjh ,gbv cvnwtmwh!@@!@!@ אחי תענה בהמאצ'י!!
זה אלון או לירון? ותענה בהמאצ'י
קוד PHP: נו אחי אתה לא עונה לי בהמאצ'י!!! :lol:
נו אחי אתה לא עונה לי בהמאצ'י!!! :lol:
אחי יש סרבר צ'אק!1
וואי כמה דאבלים.
בברכה,רפאל. *לכל שאלה\בעיה אשמח לעזור*
מה אתה עושה פה ספאם לך מפה.!
אתה לא מחובר להמאצי.
אני כן ויש סרבר צ'אק
נכתב במקור על ידי NiNnJAa מה אתה עושה פה ספאם לך מפה.! חח אני ? איזה ספאם בדיוק ?
נערך לאחרונה על ידי Refaelosh; 07-12-2009 בשעה 16:09.
"וואי כמה דאבלים" זה לא ספאם?
נכתב במקור על ידי NiNnJAa "וואי כמה דאבלים" זה לא ספאם? מה אתה קוקסינל מה קשר ספאם אתה היחיד שעושה ספאם חח איזה הומו
בונה יחתיכת קוקסינל יילד כאפות ילד מייפל קוקסינל ייבן זזזזונה אל תתחיל איתי יהומו מטומטם לך תזדיין ותמצוץ לי יהומו
פתחתי את השרת תנסו להיכנס.
נערך לאחרונה על ידי Tennis; 07-12-2009 בשעה 19:10.
תפתח תשרת ! מתי שהוא פותח כולם להכנס עברה הבעיה!!!!
חוקי הפורום