בהצלחה אחי גיוס קל
בהצלחה אחי גיוס קל
לחופש יש תאריך:
23.10.15
|
|
וואלק בהצלחה לך!!!!!!!!!
שיעבור מהר שלא תחכה בקוצר רוח ליום השיחרור כי זה רק ידחה את היום חח
גיוס קל.
חתימתך נערכה, גם אם היא לא עוברת על חוקי הגודל היא עוברת על מגבלות הטעם הטוב.
3 שנים ודיייי, תגיד לי עד מתי?
תתחיל איתה זרוק לה מילה
אל תתבייש היא אישה רגילה
תתחיל איתה היא מסתכלת
היא רוקדת ושוב משתוללת
תתחיל איתה ואל תאכזב
היא יודעת אתה עוד אוהב
תתחיל איתה כאן ועכשיו גנוב לה ת'לב
בהצלחה אחי... שמור על עצמך.
.אין על הנוסטלגיות שלי.
גרפיקה ועיצוב אתרים | חתימות וסמלים | פלאש ואנימציה
תמיכה גרפית | מדריכים גרפיים | כלים ועזרים למעצב
תודדה לכולם.
נגמרה תקופת האזרחות והחלה הספירה לאחור.
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
כלים שימושיים: AIDA64 | CPU-Z | Java | Flash Player | Windows Loader | Microsoft Antivirus | חלוקת הדיסק הקשיח | Windows Update
אחלה גיוס שיהיה לך
אני יום אחרי אינעל דינו
תודה רון! שיהיה גם לך גיוס טוב וקל ואולי נפגש מתישהו, צהל זה לא כזה גוף גדול O_O
אורי אתה זין בתחת תודה
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
כלים שימושיים: AIDA64 | CPU-Z | Java | Flash Player | Windows Loader | Microsoft Antivirus | חלוקת הדיסק הקשיח | Windows Update
בהצלחה גבר![]()
רוצים לנהל בקטגורית סדרות וטלוויזיה? כנסו לכאן:
http://www.iatraf.co.il/showthread.p...66#post6039366
חמשוש ראשון
אפילו לא שבוע בצבא וכבר גימלים
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
בהצלחה!
מדריך - כך תוכלו להרוויח כסף לחשבון הPayPal או הAlertPay שלכם (דולרים או שקלים)
┐∩┌(◢_◣)┐∩┌C# , HTML
100% נקי לא מזייף רטיו!