קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. לכל מי שלא עובד / עבד הפורום
    על ידי Moshe בפורום דיבורים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 03-06-2008, 19:00
  2. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 09-10-2007, 22:09
  3. [מדריך] להתקשר חינם לכל יעד בעולם =-עובד 100%-=
    על ידי ATNI בפורום ארכיון מדריכים
    תגובות: 60
    הודעה אחרונה: 23-06-2007, 16:16
  4. [נותן עזרה] לכל מי שלא עובד Prince Of Persia החדש
    על ידי Jack בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 04-12-2005, 18:10
+ תגובה לנושא
עמוד 5 מתוך 6 << ראשון ... 3456 אחרון >>
מציג תוצאות 61 עד 75 מתוך 89

[מדריך] הפעלת סרטונים לכל מי שלא עובד! (מסך שחור\תמונה תקועה) - עמוד 5

  1. #61

    ברירת מחדל

    אחי זה רושם לי technical issue בעיה טכנית . זה אומר שהבעיה אצלהם ?



  2. קישורים ממומנים

  3. #62
    משתמש מתחיל האוואטר של אבי אטינגר
    תאריך הצטרפות
    05/2009
    הודעות
    304
    לייקים
    0
    נקודות
    72
    משפט מחץ
    מתמייייייייד
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי 8773778 צפיה בהודעה
    אחי זה רושם לי technical issue בעיה טכנית . זה אומר שהבעיה אצלהם ?
    באיזה סרטונים זה רושם את זה? אם בארנבים אז זה אמור להיות ככה. המדריך לא פותר את הסרטונים שלהם.

    אם לא נסה מאוחר יותר נירא לי זה אצלהם.

  4. #63
    משתמש מכור
    שם פרטי
    עמית
    תאריך הצטרפות
    03/2010
    גיל
    35
    הודעות
    1,689
    לייקים
    0
    נקודות
    280
    משפט מחץ
    F.C Barcelona, Liverpool F.C = YNWA
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לי זה רושם technical isseus גם בחלק מהסרטונים הרגילים...


  5. #64
    משתמש משקיע האוואטר של Spotch
    שם פרטי
    עוז
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    הודעות
    2,424
    לייקים
    1
    נקודות
    41
    פוסטים בבלוג
    1
    משפט מחץ
    תעז תצליח וגם את זה אני מבטיח ;)
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    למי שעדיין לא עובד שינסה את המדריך הזה:
    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=583963

  6. #65
    מורחקים
    שם פרטי
    vcfgdf
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    גיל
    31
    הודעות
    216
    לייקים
    0
    נקודות
    1
    משפט מחץ
    בחורות הם כמו אופנים בסוף נילמד לירכוב עלים
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא עובדדדד יש לי WINDOWS 7 לא עובד לי

  7. #66
    משתמש משקיע האוואטר של Spotch
    שם פרטי
    עוז
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    הודעות
    2,424
    לייקים
    1
    נקודות
    41
    פוסטים בבלוג
    1
    משפט מחץ
    תעז תצליח וגם את זה אני מבטיח ;)
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מקווה שזה יעזור למישהו כי החלפתי את כל התמונות של windows 7 לתמונות בעברית.

  8. #67
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    הודעות
    12,317
    לייקים
    466
    נקודות
    5,401
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תודה אחי עובד.

  9. #68
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    דורין
    תאריך הצטרפות
    04/2010
    גיל
    28
    הודעות
    99
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    דורין דורין המיילך
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תודה

  10. #69
    משתמש מתחיל האוואטר של darkid13
    שם פרטי
    שחכתי
    תאריך הצטרפות
    06/2009
    הודעות
    62
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    Awesome!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    עובד לי רק באקספלורר וגם שם זה לא משמיע לי קול
    (win7)

    שלי ^
    מחלק הזמנות ללוקרז, פנו אליי בה"פ

  11. #70
    משתמש משקיע האוואטר של Spotch
    שם פרטי
    עוז
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    הודעות
    2,424
    לייקים
    1
    נקודות
    41
    פוסטים בבלוג
    1
    משפט מחץ
    תעז תצליח וגם את זה אני מבטיח ;)
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי darkid13 צפיה בהודעה
    עובד לי רק באקספלורר וגם שם זה לא משמיע לי קול
    (win7)
    מאוד מוזר אבל מזה משנה כל עוד אתה יכול לצפות ולקבל ptz?

  12. #71
    משתמש ותיק
    I

    תאריך הצטרפות
    03/2009
    הודעות
    8,659
    לייקים
    225
    נקודות
    1,092
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    עכשיו הצלחתי...
    תודה..
    אטינגררררררררררררררר

  13. #72
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    04/2009
    הודעות
    1
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    עשיתי כל מה שרשמתה שם הפעלתי את המחשב מחדש פעמיים וזה לא עובד

  14. #73
    משתמש מתחיל האוואטר של darkid13
    שם פרטי
    שחכתי
    תאריך הצטרפות
    06/2009
    הודעות
    62
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    Awesome!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    עובד עכשיו D:
    יטינגר!

    שלי ^
    מחלק הזמנות ללוקרז, פנו אליי בה"פ

  15. #74
    הנדל"ניסט הדגול של הפורום
    שם פרטי
    גל
    תאריך הצטרפות
    09/2007
    הודעות
    2,216
    לייקים
    0
    נקודות
    140
    משפט מחץ
    כי אין אוכל יותר גרוע מאוכל סיני
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    יש לי בעיה מוזרה הסירטונים עובדים טוב אבל כשנגמר הסירטון אין לי את התיבה שצריך להקיש שם אותיות והתמונה פשוט קופאת ואני לא יכול להשיג נק'מישהו יכול לעזור לי
    נ.ב יש לי תשתית של הוט הספק נוא 012 ואני משתמש בדפדפן גוגל כרום וכל מה שהסברתי למעלה קרה אחרי שעשיתי את המדריך (לפני זה הייתה תמונה קפואה)

  16. #75
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    דורין
    תאריך הצטרפות
    04/2010
    גיל
    33
    הודעות
    157
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    הפועל עולה
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תודה מדריך מצויין

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 11:27.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,450 | הודעות: 8,215,044 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect