אחי זה רושם לי technical issue בעיה טכנית . זה אומר שהבעיה אצלהם ?
|
|
לי זה רושם technical isseus גם בחלק מהסרטונים הרגילים...
למי שעדיין לא עובד שינסה את המדריך הזה:
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=583963
מדריך - כך תוכלו להרוויח כסף לחשבון הPayPal או הAlertPay שלכם (דולרים או שקלים)
┐∩┌(◢_◣)┐∩┌C# , HTML
100% נקי לא מזייף רטיו!
לא עובדדדד יש לי WINDOWS 7 לא עובד לי![]()
מקווה שזה יעזור למישהו כי החלפתי את כל התמונות של windows 7 לתמונות בעברית.
מדריך - כך תוכלו להרוויח כסף לחשבון הPayPal או הAlertPay שלכם (דולרים או שקלים)
┐∩┌(◢_◣)┐∩┌C# , HTML
100% נקי לא מזייף רטיו!
תודה
עובד לי רק באקספלורר וגם שם זה לא משמיע לי קול
(win7)
שלי ^
מחלק הזמנות ללוקרז, פנו אליי בה"פ
מדריך - כך תוכלו להרוויח כסף לחשבון הPayPal או הAlertPay שלכם (דולרים או שקלים)
┐∩┌(◢_◣)┐∩┌C# , HTML
100% נקי לא מזייף רטיו!
עכשיו הצלחתי...
תודה..
אטינגררררררררררררררר![]()
עשיתי כל מה שרשמתה שם הפעלתי את המחשב מחדש פעמיים וזה לא עובד
עובד עכשיו D:
יטינגר!
שלי ^
מחלק הזמנות ללוקרז, פנו אליי בה"פ
יש לי בעיה מוזרה הסירטונים עובדים טוב אבל כשנגמר הסירטון אין לי את התיבה שצריך להקיש שם אותיות והתמונה פשוט קופאת ואני לא יכול להשיג נק'מישהו יכול לעזור לי
נ.ב יש לי תשתית של הוט הספק נוא 012 ואני משתמש בדפדפן גוגל כרום וכל מה שהסברתי למעלה קרה אחרי שעשיתי את המדריך (לפני זה הייתה תמונה קפואה)
תודה מדריך מצויין