מגיע לך בגלל שתקעת את המשחק הזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
בגלל שאתם מספיק טיפשים להשתתף במשחק האידיוטי הזה.
מכיוון שאתה שחצן!!
מגיע לו סתם כי ככה בא לי
מגיע לזה שמעליי כי אהבתי ת'חתימה ש'ך =]
לשעבר 'Like
מגיע לך באן כי אתה משתמש מתקדם ואני לא מכיר אותך
מגיע לך בגלל שקוראים לך kingevaaa עם שלוש a למרות שאין אפחד שקוראים לו ככה
Live,
Love,
Die