|
|
וואי, אני מ לאכול משהו... אבל חארם על הקלוריות... טוב נו... לילה טוב לכולם! אני פורש למיטתי הישנה שבקרוב תוחלף כנראה בחדשה (כבוד, אנשים, היא תהיה כנראה מיטה חשמלית!)
בכל מקרה, לילה טוב...
בברכה, JamesBond007
אני הייתי השמרטף האוהב של שמוליק...
גמאני מסתפר אצל מישל!!!
כבוד אחויה ^^^
לילה טוב לכל הפורשים!
מי נשאר?!?!?!
טוב אני גם עף לישון
מחר ים!!!
אין לך כח להכין עוד שיר אחד אחי?
פשוט היה לי בעיה עם המחשב לא הספקתי לענות...
נערך לאחרונה על ידי ronk0; 29-07-2007 בשעה 01:34.
אנוכי פה!!
רוצים משחק באי סי קיו על נקודות חח
ספר מה אתה מספר באוויר חחח
כה בדיוק... לא סובל שאומרים משהו ולא מפרטים כזה פרטים...
זה הכי מציק...
טוב זזתי לישון גם... יאללה בייי
למה להספים? יש פה הרבה מאוד ספאמרים! ולא בסדר שהם מספימים! הם ייחטפו באן!
בברכה, JamesBond007
אני הייתי השמרטף האוהב של שמוליק...
גמאני מסתפר אצל מישל!!!
השאלה היא לא מה עוד..... השאלה היא *כ*מה עוד?!
לילה טוב אנשים... מי פה?
....
גלעד שליט, אלדד רגב ואהוד גולדווסר - מי ייתן ותחזרו הביתה במהרה ובשלום!!
לזכר סמ"ר לירן סעדיה הי"ד. לנצח תהיה בלבנו, לירן.
לזכר סמל בן כובאני הי"ד. נזכור אותך תמיד.