אני מוסיף עוד שנייה
אני מוסיף עוד שנייה
|
|
הקץ לשעמום
![]()
לא
אבל באמת רואים חייל![]()
לא
משחק שמוכר ע"י הרבה ישראלים
רמז ענק:נלחמים בנאצים
אין משחק שמוכר לישראלים יותר מ-COD וגם ב-COD אתה נלחם בנאצים.
אני לא בנוי לאתגרים האלה XD
חח
הסוג היחיד שאתה לא בנוי אליו
זה דווקא די קל
Medal of Honor :]
יפה תם
מתי ירדת מניהול?
טוב קיבלת עוד נקודה
עכשיו התמונה האחרונה ואז נקודות
מי זה?תמונה אחרונה :LD
אינדיאנה ג'ונס? XD
דאמ, רציתי להגיד MOH.
לא נורא.
כן זה אינדיאנה ג'ונס.
קיבלתי 10 נק' זה אומר שהאתגר נגמר ?
לא
הוא רק ממשיך
כל שבועים אני אחלק נקודות פשוט![]()