לשלם זה לא נקרא לתרום. ממש לא.
תרומת צדקה לעניים זה לשלם לעניים?
לשלם זה לא נקרא לתרום. ממש לא.
תרומת צדקה לעניים זה לשלם לעניים?
|
|
טוב בקיצור תשובתך נכונה, אבל עד שלא תביא כמה צריך לתרום בשביל VIP אני לא אוכל לתת לך את הנקודה!
תזדרז לפני שישיגו אותך!
נערך לאחרונה על ידי <HEN>; 01-04-2009 בשעה 20:51.
ומה איתי?
PsyTrance לשעבר
MegaPro לשעבר
אם אתה מתכוון ללתרום אז זה הולך ככה-
5 יורו
10 יורו
15
20
30
40
50
http://www.revolutiontt.net
pu-25 גב' העלאה 4 שבועות לפחות ורטיו מעל 1.05.
vip-5 אירו לשבוע.
מוכר פריצה לפלייסטישן 3 למעוניינים אפשר לפנות עליי.
והנה ממשיכים באתגר......
חידה:
אני צפרדע משוגעת, עם קילשון ביד אני רותחת?
יש בי מאות אלפי טורנטים, וההזמנות אצלי מאוד קל להשיג!
מי אני?
לאחר שתגלו את האתר אני רוצה את מספר המשתמשים באותו אתר + כתובת האתר!
1 נק'
http://www.demonoid.com
משתמשים רשומים:55335
מוכר פריצה לפלייסטישן 3 למעוניינים אפשר לפנות עליי.
רמז:
אתר שממנו מורידים סרטים באיכות טובה או HD!
omri08 - יש לך אישור להמשיך לענות!