בלסינג קאקו?
|
|
חחחח אחי הסתרת את הכל =/
אממ אטו?
We dont need no educationWe dont need no thought controlNo dark sarcasm in the classroomTeacher, leave those kids alone
לא..
רמז:הקבוצה שלו הודחה כבר מליגת האלופות
סידוף ?
גשם של עופרת יצוקה.
תיריי הנרי ( לא בטוח שכתבתי נכון)
12p גאה להיות שייך
עד המוות אשיר לך מכבי עד שיצא הגרון!!
רוביניו?
We dont need no educationWe dont need no thought controlNo dark sarcasm in the classroomTeacher, leave those kids alone
אדריאנו:]
נכתב במקור על ידי Or
![]()
![]()
אתה רוצפ לשים או שאני ישים עוד אחד..?
הוא אמר שהקבוצה שלו הודחה מליגת האלופות ככה שארסנל עלתה אחי...נכתב במקור על ידי tip tip
עריכה: LOL לא ראיתי שענו על התשובה, מצטער...