תודה
|
|
postal 2
המשחק האלים ביותר. אני מת אל המשחק הזה מי שרוצה את כל משחקי POSTAL:
postal1, postal2, Postal 2 Apocalypse Weekend, 7day, awp, eternal damnation,
עוד חודש יוצא postal have a nice day
וב-2008 יוצא postal 3
תודה
חולה על FIFA,
תסתכל ימינה>>>>>>זה שמאלה,
איך עובדים על טמבל,לחץ כאן
חחח....
עברתי את ה-1XX הודעות
XD
תודה