אם תביא קהילה של איזה 20 דייגים זה יכול להצליח אחי
אם תביא קהילה של איזה 20 דייגים זה יכול להצליח אחי
|
|
חח אני ראוה אתה מת על דייג אחי
שיהיה בהצלחה![]()
אז ככה
שאלה ראשונה
אני אומר על משהו משפט ואתם צריכים לנחש על מה זה
אני שלם ולפעמים חצי ואני בא מאוחר , מי אני?
משה איזה ספורט אתה עושה
האה אתה ירח
קל אחי
נערך לאחרונה על ידי Hermonethic; 11-07-2007 בשעה 01:47.
איזה זיייין אני לא מאמין
בגלל שערכתי בדיוק בשעה שאתה הוספת הודעה
אפשר לחשוב שרימיתי
ובסך הכל הוספתי "זה קל אחי"
פאקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
משה יפה אחי גלישה זה הכי סוס
נערך לאחרונה על ידי Hermonethic; 11-07-2007 בשעה 01:49.