כריות אני מניח...
(כריות קרמל)
|
|
כריות הכי טעים...
חח סתם.. מה קורה אחים שלי?!
^^ תודה לשי התותח על הפצצה למעלה! ^^
כריות כרמל? יש בכלל דבר כזה?
נוגט הכי טוב..
^^ תודה לשי התותח על הפצצה למעלה! ^^
חראא סעמקק :\
מה איתך נשמה?..
כריות נוגט הכי טוב תאמין לי
ביי תהנה
אז לך תאכל.. וואי רק מהמחשבה על כריות נהיתי רעב.. אבל אז אני נזכר באשכול שטאקו פתח..
הנה לינק למי שרוצה: http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=271718
אזהרה! : לא לבעלי קיבה רגישה.. (רצוי להיות קרוב לדלי/פח/כיור וכו')
^^ תודה לשי התותח על הפצצה למעלה! ^^
http://www.youtube.com/watch?v=MnrTkv9vuaA
איזה חלום להיות שם יווו
GOOD NIGHT
Keep the blue side up.i
לילה טוב אנשים
בונא זיפו אתה חלש אתה ציפיתי ממך ליותר
ועוד מעצב..