|
|
AZAX ' קודם כל ולנסיה זאת אימפריה שאני מאמין ששנה הבאה תחזור , ושתיים תחשוב על זה
אתה בן 19 , אתה משחק ליד דוד וילה חואקין , דוד סילבה ( עם יחזור להיות השחקן שהיה ) , ואתה גם הולך לפתוח ( אני מאמין שהוא יפתח ) , אין להם הרבה אפשרויות , הוא הולך להתקדם ועם הוא יוכיח את עצמו גם יגיע רחוק בקרוב , שנה הבאה אני מאמין שולנסיה תחזור למה שהיא הייתה , היה לולנסיה משבר כזה לפני כמה שנים לא עד כדי כך אבל היה .
Siete
זה נכון שולנסיה היא אימפריה, היא תמיד הייתה ותמיד תהיה אבל זה ברור שולנסיה זה לא ברצלונה או מילאן או יובנטוס...
ולנסיה היא מה שנקרא דרג ב', אתה לא תראה אותה לוקחת אליפות בספרד בקלות כל כך אלא "רק" תגיע לצמרת בכדיי לעלות לליגת אלופות או בשנים פחות טובות לאופ"א ואני לא מתייחס לשנה הנוכחית.
יהיה כיף!
שנה שעברה אני לא מסכים עם זה שהיא היתה דרג ב' אבל עונה שאחרי האליפות היה לה משבר אני זוכר.. אבל מדברים פה על באנגה עשה החלטה טובה ולך תדע אחרי הרכש בסוף העונה אני מאמין שולנסיה עם באנגה וייה חואקין וסילבה במיטבם ( עם סילבה ישאר ועם וייה ישאר יכולים להתמודד על אליפות) באנגה הזה טכניקה חייתית ראיתי מלא משחקים שלו .. מענין איך הוא התאקלם.
Siete
ריאל רוצה על סרחיו ראמוס 180 מיליון יורו!!!!!!!!!!! זה אומר כנראה שראמוס לא ישוחרר מריאל
יש מצב שסביולה יעבור למארסיי
שמע , זה די ציני , בשביל להבעיר למילאן ללכת אחורה .
Siete
כנראה שרונאלדו ישאר במילאן למרות הכל יש היתעניינות מצד ניוקאסל בוואס בראון
כמו הרבה קבוצות גם יובה מחזרת אחרי הקשר האחורי של ליברפול חבייר מסצ'ראנו
קלאודיו ראניירי מאמן הגברת הזקנה אמר לבעלים של יובה שהוא רוצה לקיץ את רפאל ואן דן וארט שחקנה של המבורג ונבחרת הולנד
נערך לאחרונה על ידי fassass; 04-01-2008 בשעה 14:39.
היא הייתה גרועה ועוד איך :\
קומאן הזה האוהדים שונאים אותו מחכים לו בבית וזה :\ מחוץ לאימון
אחרי מה שהוא עשה לסנטיאגו ואלבלדה .זה הכל שם חרטה בשביל מה העףי אותם ?
שהיה מוריד אותם מההרכבה להרבה זמן או משהו אבל עד כדי כך ? טוב עזוב נקווה בשביל הכדורגל שולנסיה תשתפר .
הונטלאר חייב לעבור ליובנ טוס וגם ואן דר הארט , עם לא שמילאן תחטוף אותם כבר אלוהים .
איזה חלוץ בן 17 חתם בריאל מדריד אומרים שהוא הבטחה .. לא זוכר תשם כתוב במרקה.
Siete
זה רשמי צ'לסי הציעו 10 מיליון 10 יורו על ילד הפלא של ברסה ג'ובאני דוס סאנטוס גם טוטהאנם רוצה את דוס סנטוס
הבעיה שהם מוכנים להוציא רק 7 מיליון עליו גם השדים האדומים רוצים אותו אבל הם עדיין לא הציעו כסף עליו
אלשנדרה פאטו נחשב שחקן רשמי של מילאן יובנטוס הולכת חזק על רפאל ואן דר וארט כנראה שהוא יצטרף אל שורות הגברת הזקנה בקיץ בתמורת 11 מיליון יורו סרחיו אלמירון שחקנה של יובה סיכם באולימפיקוס ויושאל כנראה לשישה חודשים
בולטון מכינה 7 מיליון יורו על סביולה מריאל מדריד ... השאלה זה עם באמת סביולה ירצה לעבור לשם .
רונלדיניו לא ילך למילאן לפחות לא עכשיו , רונאלדו נשאר במילאן .
מחר מחרולתים בטח יסגרו כמה עסקאות אני מאמין ..
גובאני דוס סנטוס אמן ילך לצלסי.
Siete