קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. בחירות 2009 מדינת ישראל הצבעה הקובעת
    על ידי shmuel555 בפורום דיבורים
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 11-02-2009, 19:46
  2. אוי מדינת ישראל... אוי...
    על ידי Fabio בפורום דיבורים
    תגובות: 72
    הודעה אחרונה: 18-01-2007, 20:37
  3. 20 דברים על מדינת ישראל :]
    על ידי De@n בפורום הומור וצחוקים
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 20-11-2006, 18:05
  4. מדינת ישראל
    על ידי שאול בפורום הומור וצחוקים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 01-07-2006, 04:01

צפיה בתוצאות הסקר: איזה מפלגה תזכה בביחרות הבאות?

מדרגים
190. אין באפשרותך להצביע בסקר
  • בנימין נתניהו (הליכוד)

    60 31.58%
  • ציפי ליבני (קדימה)

    21 11.05%
  • אהוד ברק (העבודה)

    22 11.58%
  • אביגדור ליברמן (ישראל ביתנו)

    68 35.79%
  • אלי ישי (ש"ס)

    7 3.68%
  • רפי איתן (הגמלאים)

    2 1.05%
  • דניאל הרשקוביץ (הבית היהודי)

    1 0.53%
  • פאר ויסנר (הירוקים)

    3 1.58%
  • חיים אורון (מר"צ)

    4 2.11%
  • אפרים סנה (ישראל חזקה)

    2 1.05%
נושא נעול
עמוד 7 מתוך 8 << ראשון ... 5678 אחרון >>
מציג תוצאות 91 עד 105 מתוך 107

[סקר]בחירות לראשות מדינת ישראל - עמוד 7

  1. #91
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    18,100
    לייקים
    79
    נקודות
    14,058
    משפט מחץ
    לאוניד המשמיד
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי LoLi 6 צפיה בהודעה
    אז קודם כל אני ממש לא בן 12. עם כל הקטע של ליברמן אני מסכים איתך מאוד. אנשים חיים בסרט - גם אם הוא ייבחר, והוא לא כי יש אנשים שפויים, מי ישים עליו בכלל? ומה אנשים חושבים - שהוא יעשה הוקוס פוקוס והערבים יעלמו? ילדים קטנים!
    וביבי.. לקחת כסף מעניים ולתת למעמד גבוה יותר זה נראה לך תוכנית שוויונית? אנחנו מדינה דמוקרטית, שויונית! אני לא רואה שזה מתבטא אצלו כל כך.. אולי הוא הצליח לרומם את הכלכלה בזמנו, ולגרום לצמיחה מחדש אבל לא בדרך יפה כל כך... ומה עם התקופה שהיה בה ראש ממשלה? את זה שכחת? הוא היה אחד מראשי הממשלה הגרועים ביותר בהיסטוריה של מדינת ישראל.. עדיף שישאר עם תיק האוצר! כשהיה ראש ממשלה גרם לפריצת מהומות רבות בירושלים, הוא לא ניסה לפעול למען השלום, לא עם הפלסטינים ולא עם המדינות השכנות שלנו. לכלכלה של ישראל בזמן שכיהן כראש ממשלה לא היה שום שינוי לטובה. דברים שעשה גרמו להקדמת הבחירות. אחרי שלא הצליח להיבחר כנסת אחת אחרי, פרש מהפוליטיקה ונחשד בכמה פרשיות שוחד. בוא נאמר שהוא לא ממש הבנאדם הטהור והמתאים להנהיג את הממשלה שלנו. ציפי לבני נקייה ומעבר לזה צריך לתת גם לנשים הזדמנות.
    כבר 60 שנה מנסים לעשות שלום במדינה ישראל, זה נראה לך מצליח? זה נראה לך הולך לאיזשהוא כיוון? אפילו השלום שיש עכשיו עם מצרים וירדן על מצב כל כך שברירי שבמלחמה האחרונה כמעט נשבר והם אפילו הפרו את הכניסות והיציאות לארצות שלהם, אז למה לקדם שלום כשהוא לא יהיה בחיים? עם סוריה ואיראן ולבנון (שהיא שפוטה של שניהם) לא יהיה בחיים שלום ואתה וכל היפי נפש למינהם חיים בסרטים שיהיה שלום אי פעם בארץ ישראל.
    תבין הפלשתניאים גם אם תביא להם מדינה ותביא להם שטחים, הם תמיד ירצו עוד משהו וירצו עוד דברים כמו שיחרור של כ-ל האריסים הביטחוניים וירצו עוד זכויות ועוד דברים בארץ ישראל, ירצו להיות ראשי ממשלה ואולי יום אחד גם ישתלטו על המדינה. באיזה מדינה ראית שנותנים זכויות למהגרים? עכשיו יקומו הערבים ויגידו היינו כאן לפני כן, איפה? בתנ"ך רשום שהעם היהודי היה, בקוראן אפילו רשום את זה, הם עם שרודף בצע ונתפס ליהודים כי היהודים הערימו עליהן כשהמדינה קמה ופתחו להם את התחת בכל המלחמות עד היום וגם בלבנון במלחמה האחרונה.
    בקשר לביבי וכראש ממשלה:
    א. לא גילו אצלו שום פרשת שחיטות, אלא רק חשד שהתסכם בכך שהוא זכאי
    ב. אולמרט, שרון, ברק לכולם היו גם פרשות כאלו
    ג. אני מעריך שאתה ממעמד הביניים, כ 60%-70% מהאוכלוסיה הזו במעמד הזה, כאשר יש 10% עשירים והשאר עניים, אז במי תתמוך? בעניים כאשר ה60-70% ממעמד הביניים יתן את עשרות אחוזים לעניים ויהיו מתחת לקו העוני? תחשוב בהגיון
    ד. הבורסה תוך שנתיים עלתה ב100% (המדדים) ושילשה את המחזורי מסחר שלה, זה דבר שבחיים לא היה במדינת ישראל. עד היום אנחנו עוד לא נפגענו כמו שכל היום נפגע בכלכלה שלו בגלל ארה"ב, אנחנו עוד נושמים והמצב שלו בין הטובים במזרח הטובים ובין הטובים באירופה, אז על מה אתה מקשקש? וכל זה בגלל שרידי ביבי.
    בקיצור שכל אחד יצביע מה שהוא רוצה, במילא ל95% מהאתר אין זכות הצבעה אבל הם מייצגים איכשהוא את ההורים שלהם אז שלא יאכילו אותם חארתות

  2. קישורים ממומנים

  3. #92
    יו"ר הקהילה
    תאריך הצטרפות
    11/2006
    הודעות
    14,721
    לייקים
    182
    נקודות
    560
    פוסטים בבלוג
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי LoLi 6 צפיה בהודעה
    אז קודם כל אני ממש לא בן 12. עם כל הקטע של ליברמן אני מסכים איתך מאוד. אנשים חיים בסרט - גם אם הוא ייבחר, והוא לא כי יש אנשים שפויים, מי ישים עליו בכלל? ומה אנשים חושבים - שהוא יעשה הוקוס פוקוס והערבים יעלמו? ילדים קטנים!
    וביבי.. לקחת כסף מעניים ולתת למעמד גבוה יותר זה נראה לך תוכנית שוויונית? אנחנו מדינה דמוקרטית, שויונית! אני לא רואה שזה מתבטא אצלו כל כך.. אולי הוא הצליח לרומם את הכלכלה בזמנו, ולגרום לצמיחה מחדש אבל לא בדרך יפה כל כך... ומה עם התקופה שהיה בה ראש ממשלה? את זה שכחת? הוא היה אחד מראשי הממשלה הגרועים ביותר בהיסטוריה של מדינת ישראל.. עדיף שישאר עם תיק האוצר! כשהיה ראש ממשלה גרם לפריצת מהומות רבות בירושלים, הוא לא ניסה לפעול למען השלום, לא עם הפלסטינים ולא עם המדינות השכנות שלנו. לכלכלה של ישראל בזמן שכיהן כראש ממשלה לא היה שום שינוי לטובה. דברים שעשה גרמו להקדמת הבחירות. אחרי שלא הצליח להיבחר כנסת אחת אחרי, פרש מהפוליטיקה ונחשד בכמה פרשיות שוחד. בוא נאמר שהוא לא ממש הבנאדם הטהור והמתאים להנהיג את הממשלה שלנו. ציפי לבני נקייה ומעבר לזה צריך לתת גם לנשים הזדמנות.
    עדיף שאני לא אספר איך היא בכלל ניהיתה שרה, ביזיון פשוט..

  4. #93
    משתמש כבוד האוואטר של Flash
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    11,260
    לייקים
    390
    נקודות
    586
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    העבודה
    בכל מקרה אני מעדיף את ליבני על ביבי
    ביבי נראה שקרן
    וליברמן בכלל קומוניסיט כזה חח מפחיד
    איזה הזוי זה אם ליברמן יהיה ראש ממשלה :|
    נערך לאחרונה על ידי Flash; 09-02-2009 בשעה 07:53.



  5. #94
    הרב האשכנזי הראשי של אטרף
    שם פרטי
    דניאל
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    הודעות
    9,180
    לייקים
    229
    נקודות
    328
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Flash צפיה בהודעה
    העבודה
    בכל מקרה אני מעדיף את ליבני על ביבי
    ביבי נראה שקרן
    וליברמן בכלל קומוניסיט כזה חח מפחיד
    איזה הזוי זה אם ליברמן יהיה ראש ממשלה :|
    הזוי או לא אבל זה בטח עדיך מליבני שתחלק לנו את ירושלים

  6. #95
    משתמש כבוד
    כי אופיזהלכונפות
    האוואטר של Freaky
    שם פרטי
    עומר
    תאריך הצטרפות
    11/2008
    הודעות
    6,697
    לייקים
    0
    נקודות
    226
    משפט מחץ
    בפבואר מומלץ לקנות פילים.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ברק היחידי שנורמאלי בממשלה שלנו.
    מוכר פריצה לפלייסטישן 3 למעוניינים אפשר לפנות עליי.

  7. #96
    משתמש כבוד האוואטר של Flash
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    11,260
    לייקים
    390
    נקודות
    586
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Daniel צפיה בהודעה
    הזוי או לא אבל זה בטח עדיך מליבני שתחלק לנו את ירושלים
    מה אתה רוצה מישהו פנה אליך
    אתה רוצה שמישהו מטורף כמו ליברמן יהיה ראש ממשלה
    כל המפלגה שלו זה רוסים שבקושי יודעים עברית
    מה אתה חושב שהערבים ישבו בשקט שליברמן ראש הממשלה
    סתם יגרום לעוד מלחמה



  8. #97
    משתמש כבוד האוואטר של shmuel555
    שם פרטי
    שמואל
    תאריך הצטרפות
    07/2006
    הודעות
    14,527
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "..גם אם תהיא על סף תהום אלך אחריך עד סוף העולם
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Flash צפיה בהודעה
    מה אתה רוצה מישהו פנה אליך
    אתה רוצה שמישהו מטורף כמו ליברמן יהיה ראש ממשלה
    כל המפלגה שלו זה רוסים שבקושי יודעים עברית
    מה אתה חושב שהערבים ישבו בשקט שליברמן ראש הממשלה
    סתם יגרום לעוד מלחמה
    וכרגע הערבים רוצים שלום איתנו? הערבים מעוניינים בדבר אחד שאנחנו לא ניהיה פה.
    ליברמן יותר מדי קיצוני בשביל להיות ראש ממשלה בישראל צריך משהו אחראי למעלה, מה שהיתי נותן לו זה להיות כוח רציני בצמרת המדינית כרגע הוא לא יוכל לקבל תיקים מסוימים כמו תיק האוצר, פנים, ביטחון מהסיבה שהוא נמצא תחת חקירות.

    מי שאני בטוח לא מעדיף זה ציפי ליבני, היא נכשלה כשלון טוטאלי בתור שרת חוץ, מטה הסברה הישראלי היה בשפל במלחמות האחרונות שלנו ומה גם שמהפלגה שלה עשתה רק נזק לישראל, זה התחיל בהתנתקות המשיך במלחמת לבנון השנייה.
    ליבני לא מתאימה לנהל מדינה, בתור שרת חוץ היא נכשלה אז היא תצליח בניהול מדינה? לא נראה לי, צריך משהו עם כוח רציני שהאויב שלנו ידע שישראל מוכנה לכל וכי כל מלחמה עם ישראל תיהיה טעות קשה.
    ברק בתור ראש ממשלה ראשון יצא מלבנון וראינו כמה זה עזר לנו, במלחמה בעזה הוא הראשון שהיה מעוניין לגמור עם המלחמה מהפחד שיקרה פאשלה וזה ישפיע עליו בבחירות שמתקרבות, מה גם שהמלחמה האחרונה היתה רק בגלל בחירות, שמונה שנים שדרות מופגזת ורק עכשיו נזכרו שיש להגיב?




  9. #98
    משתמש כבוד האוואטר של Flash
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    11,260
    לייקים
    390
    נקודות
    586
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    בגלל זה נראה לי ברק הכי נורמלי להיות ראש ממשלה



  10. #99
    משתמש כבוד האוואטר של shmuel555
    שם פרטי
    שמואל
    תאריך הצטרפות
    07/2006
    הודעות
    14,527
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "..גם אם תהיא על סף תהום אלך אחריך עד סוף העולם
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Flash צפיה בהודעה
    בגלל זה נראה לי ברק הכי נורמלי להיות ראש ממשלה
    הבעיה שברק הוא ראש מפלגה שמאלנית, הוא פועל טוב בתור שר ביטחון להיות ראש ממשלה זה שונה.




  11. #100
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    18,100
    לייקים
    79
    נקודות
    14,058
    משפט מחץ
    לאוניד המשמיד
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    מי שבוחר בציפי ליבני, אולי אחרי זה הדעה שלכם תשתנה - ביזיון

    http://www.youtube.com/watch?v=GDVBYXT3fYo

  12. #101
    הרב האשכנזי הראשי של אטרף
    שם פרטי
    דניאל
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    הודעות
    9,180
    לייקים
    229
    נקודות
    328
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Moshe צפיה בהודעה
    מי שבוחר בציפי ליבני, אולי אחרי זה הדעה שלכם תשתנה - ביזיון

    http://www.youtube.com/watch?v=GDVBYXT3fYo
    עשית לי להקיא ימגעיל

  13. #102
    Don't Look Back In Anger
    שם פרטי
    בכיף?.
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    הודעות
    5,187
    לייקים
    4
    נקודות
    193
    משפט מחץ
    וואלק אם היה לי עכשיו מיליון דולר....
    מין: זכר

  14. #103
    משתמש כבוד האוואטר של shmuel555
    שם פרטי
    שמואל
    תאריך הצטרפות
    07/2006
    הודעות
    14,527
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "..גם אם תהיא על סף תהום אלך אחריך עד סוף העולם
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    היום בשעה 10 הסקר יסגר.
    משה אין צורך בלהביא סירטונים מי שלא יודע מה קדימה עשתה למדינה עכשיו הוא אחד שכנראה לא חיי במדינת ישראל ומי שחושב שציפי תצליח להתמודד עם הבעיות של מדינת ישראל ואחת הבעיות היא הכור באיראן טועה בגדול, אין לה ניסיון ואין לה את הכוח הדרוש לפעול למניעת התחמשות גרעינית של איראן.




  15. #104

    ברירת מחדל

    ברור לכולנו שהמאבק זה ליברמן, לבני ונתניהו. אחד מהם בטוח יקח, ויצטרך את עזרתו של השני.
    נערך לאחרונה על ידי SoulMan; 10-02-2009 בשעה 17:54.

  16. #105
    משתמש כבוד האוואטר של shmuel555
    שם פרטי
    שמואל
    תאריך הצטרפות
    07/2006
    הודעות
    14,527
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "..גם אם תהיא על סף תהום אלך אחריך עד סוף העולם
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    הסקר נסגר.




נושא נעול


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 16:36.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,503 | הודעות: 8,215,097 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect