
נכתב במקור על ידי
LoLi 6
אז קודם כל אני ממש לא בן 12. עם כל הקטע של ליברמן אני מסכים איתך מאוד. אנשים חיים בסרט - גם אם הוא ייבחר, והוא לא כי יש אנשים שפויים, מי ישים עליו בכלל? ומה אנשים חושבים - שהוא יעשה הוקוס פוקוס והערבים יעלמו? ילדים קטנים!
וביבי.. לקחת כסף מעניים ולתת למעמד גבוה יותר זה נראה לך תוכנית שוויונית? אנחנו מדינה דמוקרטית, שויונית! אני לא רואה שזה מתבטא אצלו כל כך.. אולי הוא הצליח לרומם את הכלכלה בזמנו, ולגרום לצמיחה מחדש אבל לא בדרך יפה כל כך... ומה עם התקופה שהיה בה ראש ממשלה? את זה שכחת? הוא היה אחד מראשי הממשלה הגרועים ביותר בהיסטוריה של מדינת ישראל.. עדיף שישאר עם תיק האוצר! כשהיה ראש ממשלה גרם לפריצת מהומות רבות בירושלים, הוא לא ניסה לפעול למען השלום, לא עם הפלסטינים ולא עם המדינות השכנות שלנו. לכלכלה של ישראל בזמן שכיהן כראש ממשלה לא היה שום שינוי לטובה. דברים שעשה גרמו להקדמת הבחירות. אחרי שלא הצליח להיבחר כנסת אחת אחרי, פרש מהפוליטיקה ונחשד בכמה פרשיות שוחד. בוא נאמר שהוא לא ממש הבנאדם הטהור והמתאים להנהיג את הממשלה שלנו. ציפי לבני נקייה ומעבר לזה צריך לתת גם לנשים הזדמנות.