6\10
|
|
6\10
תוסיף משהו לחתימה זה טיפה דפוק ככה.
6/10
-פעם היו 2 סינים ....תראו כמה יש היום
+שאלה:למה כול עם ישראל אחים
+תשובה:בגלל אמא שלך
-שאלה:מה עושה חתולה לבנה כשרואה כושי
-תשובה:יורקת 3 פעמים
+שאלה:למה בדיחות על בלונדיניות כולכך קצרות
+תשובה:כדי שהגברים יוכלו לזכור אותם
6/10
2/10 רק כי אני נחמד ..
חתימה לא משהו אחי מצטער ..