אחי למה השרת לא עובד באלי לשחק
אחי למה השרת לא עובד באלי לשחק
|
|
השרת עובד?
כן...
-הצ'אנל שלי-
http://www.youtube.com/user/xGrOffical
זה ניתקע בבחירת שחקן
איך מלא מחוברים...
למה עכשיו לא עובד לי?
בעיית השחקנים שנתקעים טופלה אפשר לשחק!
לא טופל עדין זה נתקע
למה עובד סבבה...
Blue Moon, you saw me standing alone,
Without a dream in my heart,
Without a love of my own..
אצלי אני לוחץ על השחקן הוא עושה קול של נכנס והוא ממשיך ללככת וללכת ולא עושה כלום משהו יודע
גם אצלי ככה
Dude There Is Someone Called Tamir ? And He Gay Or Something ?
When I Click On The Solider Its Show Me Alot Of Optioin That Called Tamir Is GAY Bla Bla Bla Bla
Tamir : Fuck Me Im GAY
So Please Fix This And The Character Bug...
אחי אני שיחקתי בשחקן חדש שפתחתי והיגתי לרמה 36 או 37 איזה ג'מ יוצי אותי מהמשחק ולא עשיתי כלום זה היה בסופר ברקת ובדיוק עשגתי תאף אזה של הארנב משופר והיתי סוסוגם עכשו זה לא נותן לי גם לפתוח שחקנים חדשים