|
|
כן אני צריך שלח לי פרטים שלך פרטי
כמו ניסיון שם מה אתה יודע לעשות וכו'
טוב כמו ששמתם לב בימים האחרונים לא האיתי פעיל ולכן אני היה יותר פעיל מחר ב-4:30
יש בחינות מי שלא מחובר לפחות 5 שעות ובלי ניסיון של חודש אין לו מה לבוא לטסט
מחר ב-4:25 כולם להיות ב-fm מי שלא היה לא יוכל לעשות טסט
מה לעזאזל קרה בשרת?!?!
איפה המשתמש שלי?
אחי אחנו בשיפוצים לעשות את השרת יותר טוב ולצערנו זה כרוח בלימחוק את
המשתמשים אבל אחרי שהשרת היה מוכן האיקספי יוכפל 1000000000
כדי לפצות אתכם האקספי יהיה ככה ל48 שעות
אל תידאג אחי יש למה לצפות יהיה שרת פצצה
השרת פתוח כנסו כולם היום היה איוונט חגיגי =)
אלי שמע אא נראלי השגתי את הכיסאות + חיות רכיבה של V80 תתחבר מחר לסקייפ אני יביא לך סבבה?
אבל תיהיה מחובר אא ולמוריאל יש שרת משלו ...
השרת לא עובד לי למה?
השרת יעבוד בקרוב ואני מיתחבר
עוד כמה זמן השרת יעבוד??
טוב שלום לכולם עכשיו אנחנו פתחנו פורום (הפורום לא מתחרה באטרף )
http://www.rokims.onfree.co.il/index.php
פורום זה נועד למנוע ספאם מיותר באטרף
כל מי שמשחק בשרת נע להיכנס פה נפרסם עידכנוים והכל ...
ולכל האנשים ששואלים מה אם השרת
אז הבעל לא בבית היום או מחר השרת יחזור לפעל
תודה אל ההמתנה שלכם?![]()
נערך לאחרונה על ידי DjsM1rNoFF; 21-01-2010 בשעה 18:04.
כמו שהוא שמעלי אמר כן סוף סוף יש פורום
יש שם דברים כגון שאלות ותשובות מדריכים הידכוננים בקשות תפקידים
דיווח אל אקרים ואל באגים דיונים כלליים כולם להיכנס ולהירשם