חח סבבה ..
הילה תגידי מי עיצב לך את הלוגו הזה: http://i39.tinypic.com/ifmx45.jpg ממש אהבתי באלי גם חח
דברי איתי באייסי 260220438 , אשמח להיתייעץ איתך בקשר לחברה שלי את ניראת לי אחת לעניין שמבינה. דברי איתי אם תוכלי מאמי
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=522379 אתגר פורום מוזיקה כללית. הכניסה שווה!
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=503034 שמי לב, כדי לקבל את הנקודות את חייבת ליכתוב בהודעה "פיפי הביא אותי". מדובר בהרבה מאוד נקודות!!! שווה ביותר!
אתגר של מזרחית ודיכאון ממשיכה ! בשעה 9:30 בהצלחה
למה ירדת מניהול ?
למה ירדת מניהול?
אה סבבה
למה מחקת את התיאור של הפורום (http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=426270) את מתכוונת לכתוב חדש או שהוא ניראה לך לא נחוץ (ולא אני לא אומר לך להחזיר אותו פשוט סתם מתוך עיניין מה הביא אותך להחלטה)
שלח לHilla & Tamir הודעה באמצעות...
משתמש משקיע
משתמש ותיק
משתמש כבודהכאב הוא רגעי, הגאווה היא נצחית
משתמש כבוד
מורחקים