STRUCT ירשם לרוב כך:
קוד:
typedef struct
}
;int num
char ch;
{
nameOFstruct;
בתוך הסלסלים יוגדרו המאפיינים. (לרוב יהיה מציע בתוך המבנה עצמו לשימוש ברשימות מקושרות.
שימוש בTYPEDEF יגרום לכך שמתי שתגדיר משתנה/מערך מסוג המבנה הזה לא יגרור כל פעם אחריו רישום של המילה STRUCT, ואפשר באופן מסויים לומר ששימוש במחלקות מונע צורך בשימוש במיבנים.
מכייון שניתן גם למחלקה לתת מאפיינים ולהחילם על אובייקטים שונים.
יצאתי מנקודת הנחה שנקלת בזה כבר. אם לא תגיד, אני אתן הסבר יותר בסיסי
בASM
אין מושג כזה פונקציה אלא פרוצדורה (וזה משמעותי ככל שתעמיק בשפה זה)
CALL ניגשת להסטים (OFFSET) שמוגדר בזיכרון ע"י המתכנת.
בעת הפעלת אותו פרוצדורה שקראת לה. סמן המחסנית (SP) מצביע למקום שנקרא ראש המחסנית, למרות שזה לא באמת הראש, אבל עבור אותה פרוצדורה זהו אזור הזיכרון המיועד לפרוצדורה. זוהי אגב הסיבה שמשתנים לוקאלים מוכרים רק בפונקציות עצמם.
בכל הגדרה חדשה בזיכרון סמן המחסנית קופץ (בכפולות זוגיות) כמובן שיש צורך לטפל באוגרים בתחילת הפרוצדורה על מנת לא לפגוע בתכנים שלהם.