 | מ א ו ש ר הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת. |
חשוב-לפני קריאת נושא זה תעברו על חוקי פורום תמיכה טכנית
בנעוץ זה אפרט על איך צריך לכתוב נושא חדש
1.כותרת עניינית - יש ליצור כותרת שתביא לתומכים מידע על הבעיה\תקלה\שאלה שלכם. בנוסף לכך תייגו את את הכותרת שלכם: בעיה,עזרה,שאלה וכדומה.
2.מידע נוסף:
א.ספקו בהודעתכם את המערכת שאיתה אתם עובדים(xp\vista וכו') וכמה bit המערכת(32\64) [X86=32 BIT] .
ב. האם המחשב הוא נייח\נייד.
ג. אם זו שאלה שקשורה לאינטרנט אז באיזה דפדפן אתם משתמשים, האם התקנתם דבר מסויים לפני שהתקלה התרחשה? אם כן ציינו מה הותקן.
הערה: אם אתם לא יודעים חלק מהמידע הנ"ל, כנסו להתחל>הפעלה>הקישו msinfo32 ואנטר. יופיעו לפניכם פרטי המערכת(אם אתם לא מבינים כלכך מה כתוב שם-אז לצורך העניין הכל חשוב!):

3.תמונה -תצלום מסך של התקלה יעזור מאוד ויעלה את הסיכוי לפתירת בעייתכם במהירות האפשרית(תמונה אחת שווה אלף מילים).מדריך כיצד לצלם את המסך.
בעיות נפוצות:
1. מסך כחול - אם קיבלתם מסך כחול, על מנת שנוכל לעזור לכם ספקו את 2 הדברים הבאים (או לפחות רק את מספר השגיאה-חובה):
א. מידע על המסך הכחול- מסך כחול כולל כותרת שגיאה,ומספר שגיאה (לפעמים גם קובץ נלווה),תוכלו לראות כאן. ספקו את המידע הזה שנוכל לעזור.
ב. קובץ שגיאה שנשמר במחשבכם - לאחר שהמחשב שלכם קורס הוא יוצר קובץ בתיקיה:
C:\windows\minidump בשביל לקבל עזרה טובה יותר העלו את הקובץ מהתיקיה הזאת לשרת ונוכל לנתח אותו(לפעמים יש שמה הרבה קבצים אז תכווצו לראר ותעלו את כולם).
2. בקשת דרייבר - על מנת שנוכל לתת לכם דרייבר מתאים אנחנו צריכים את הדגם של אותו רכיב. מידע על הרכיבים במחשבכם תוכלו לקבל בעזרת התוכנה החינמית Everest.
הערה: אם אתם צריכים דרייבר לכרטיס קול\כרטיס רשת\USB\הארדיסק ספקו את השם של הלוח אם.
אתם יכולים גם למצוא את הדרייבר בעצמכם בקלות,מדריך לתוכנה Driver Scanner: לינק.