364 ימים בשנה יש לנו רק את פיטר מולינו ואנשי יחסי הציבור של אקטיביז'ן; ב-1 באפריל כולם משקרים לנו. להלן ריכוז המתיחות המוצלחות יותר שנתקלנו בהן במהלך ה"חג", כך שתוכלו לבדוק אם נפלתם בפח
מקצוע חדש ב-Guild Wars 2
ArenaNet מכריזה על דמות ה"קומנדו" ל-Guild Wars 2, דמות לוחם ששולט בשדה הקרב של עולם הפנטזיה בעזרת כוח אש מתקדם. בין הסקילים של הדמות - שימוש ברימונים מסוגים שונים וזימון רכבי מלחמה כמו טנקים, מסוקים ואפילו צוללות.
מערת האפילה הנצחית של WoW
בליזארד מכריזה על מבוך חדש שיגיע למשחק ההמוני בטלאי 4.1.1 הדק מדק. Tomb of Eternal Darkness, כפי ששמו רומז, הוא כנראה המבוך הכי חשוך בתולדות המבוכים, ובתחתיתו, אם אי פעם תמצאו את דרככם לשם, מחכה לכם אדון הדמדומים Omgsogoth.
עוד בליזארד
בליזארד, כמדי שנה, לא הסתפקה במתיחה מושקעת אחת, ודאגה לכסות גם את המותגים העכשוויים האחרים שלה:
- ה-Horadrapp היא גרסה של ה-Horadric Cube מדיאבלו 3 לסמארפונס. האפליקציה המהפכנית תאפשר לכם לגרור כל שילוב של אפליקציות שמותקנות על הטלפון שלכם לתוכה, וליצור אפליקציה חדשה לגמרי שמשלבת את תכונותיהן. כדוגמאות לאפליקציות שניתן ליצור בלי לאמץ את הדמיון יותר מדי נותנת החברה את Faceville, Ninja Birds ו-Skyndle.
רק אזהרה אחת: אם תגררו את סמל ה-Horadrapp עצמה לתוך ה-Horadrapp, תצטרכו לפלס את דרככם ל-Hellforge ולהשתמש בפטיש ה-Hellforge (נמכר בנפרד) כדי לשבור את הטלפון שלכם, או שתישארו לכודים בו לנצח.
- העתיד המיינסטרימי של סטרקראפט כמשחק קינקט שיהפוך את האצבעות שלכם לפירה:
ולבסוף, בליזארד מאמצת אסטרטגיית שיווק ישנה של מיקרוסופט בצורת "קראבי, עוזר המבוך הידידותי שלך". קראבי משתמש ב"ערכה מורכבת ומקיפה של יוריסטיקות תלויות מצב והקשר" כדי לנתח את מצבכם ולהציע לכם את הדרך האופטימלית לפתרון הבעיה שבה מצאתם את עצמכם במבוך WoW הרואי כזה או אחר. הוא גם יציק לכם ללא הרף תוך גלישה באתר החברה.
יד עוזרת קיברנטית לגיימרים
ליצרנית ציוד הגיימרים Razer יש מוצר חדש שעומד לשנות את כללי המשחק, ובעיקר להאיץ אותם. ה-Razer Talon היא כפפת שלד חיצוני שמתלבשת על יד הגיימר ומאיצה אותו מכ-100 פעולות לדקה (עד 300 במקרה של גיימר מקצועני) ללא פחות מ-3,000 פעולות לדקה. תראו לקוריאנים (אלה שעוד לא קנו אותה) איך משחק גיימר אמיתי.
Mass Effect 3 יתרחש כולו בעיר קטנה באנגליה
ל-GameGripe יש את הסקופ על שינוי כיוון בפיתוחו של הפרק השלישי בסדרת הרפתקאותיו הקוסמיות של קומנדר שפרד: לאחר שקיבלו השראה מ-Dragon Age 2 והתמקדותו בעיר אחת, החליטו בצוות הפיתוח של Mass Effect 3 ליצור הרפתקת חלל שמתרחשת כולה על כדור הארץ, או למעשה, בעיר בריטית אחת קטנה.
מקור ב-Bioware אמר לאתר: "רצינו לעשות משהו שונה עם Mass Effect 3, משהו שיגרום לו לבלוט יותר בז'אנר משחקי חקירת-חלל. ואז הייתה לנו התגלות: למה לא לעשות משחק חקירת חלל שבו אתה כלל לא עוסק בחקירת חלל!".
למי שדואג שקנה המידה האפי של הסדרה יפגע בגלל ההחלטה למקם אותו בעיר אחת, יש ליוצרים מסר מרגיע: המשחק לא יתרחש כולו לחלוטין בסטוקטון; לשחקנים תהיה הזדמנות גם לחקור "כמה שדות מחוץ לעיר", ולצאת למשלחת מרתקת אל "משרד הדואר בכפר השכן, קירקלווינגטון".
רוקדים עם מאסטר-צ'יפים
1Up בודקים בסרטון הבא גרסה מוקדמת של פרוייקט Halo הראשון ממיקרוסופט אחרי תקופת באנג'י, Halo Dance Central.
קרדיט Vgames




ציטוט ההודעה

