איזה כיף שסוף סוף יש לי זמן לכתוב.
כמו שרובכם כבר גיליתם, לחץ חברתי הוא כלי חזק ביותר שקשה לנו להתנגד לו.
אז אם גילינו כזה כלי עוצמתי, למה לא להשתמש בו לטובתנו?
ראשית כל אני רוצה להבהיר - אנחנו משתמשים בלחץ חברתי בלי לשים לב.
הוכחה לכך היא, שכשהמורה התעצבנה עליכם שאתם מדברים באמצע השיעור,
ישר עניתם לה "אבל כולם מדברים ..." ולה לא היה כ"כ מה לענות חוץ מ"כל אחד ידאג לעצמו שיהיה בסדר"
שזאת תשובה מאוד לא יעילה (אבל לא בזה באנו לדון).
עכשו השאלה, איך להשתמש בלחץ חברתי כדי למכור דברים?
וכאן מגיע החלק הטריקי, צריך ליצור בלקוח את האשליה שכל אדם שמכבד את עצמו יש לו את המוצר
ואם יהיה לו את המוצר שאתם מוכרים, הוא יחשב בעל מעמד יותר גבוהה.
(ככה מותגים עובדים בעצם)
אני מודיע מראש, זה מאוד מסובך לביצוע , בקורסי שיווק מלמדים איך לעשות את זה ובכל זאת לא כולם
יודעים לעשות את זה כמו שצריך.
אני אתן לכם דוג' מעולם המסעדנות, איפה שאני עובד כרגע.
לפני כמה ימים עשו אירוע למנהלים של איזו חברה
אני ומנהל המסעדה עשינו התערבות, אם כל השולחנות שלי יקנו סטייק אנטריקות
ופילה דג, אני אקבל שכר כפול +טיפים כל מה שהיה עלי לומר זה "אנשים ברמה שלכם לא יספקו בפחות מ..."
או "המנהלים של חברה X (חברה מתחרה) לא מסתפקים בפחות מ..."
והופ עבד כמו קסם אחרי שהראשון הזמין כולם כמו עדר כבשים הזמינו ותבינו הם מנהלים הם מכירים יותר טכניקות שיווק
ויותר טוב ממני וזה עדיין עבד עליהם
ואם תרצו עוד הוכחה מהעולם הגדול החברה אפל עושה את זה יפה מאוד
הם מוצאים מכשירים ממוצעים ביותר במחירים מופקעים וכולם קונים את זה כי לכולם יש את ההרגשה שכולם
קנו את זהואפילו המשווקות הטובות ביותר בשוק הישראלי חברות הסלולר נפלו בפח הזה
.
בהצלחה![]()



.
.
ציטוט ההודעה
