יום שני, 7 ביוני 2010 08:36 מאת: אופיר בר-זהר
נתונים ראשונייים: השקת הישרדות עם רייטינג של כ-19%, אחד נגד מאה עם 24.5%
![]()
העונה החדשה של הישרדות נפתחה ברייטינג ממוצע של כ-17.4%, זאת לפי נתונים ראשוניים באוכלוסייה היהודית. קטע התלת מימד, ששודר בתחילת התוכנית, הניב תוצאה של כ-19.7%.
על פי נתונים אלו, הישרדות לא הצליחה לנצח את אחד נגד מאה, בפרק בו זכה לראשונה מתמודד במיליון שקלים, שהגיעה לתוצאה של כ-24.5%.
השקת העונה הרביעית השיגה ברייטינג גבוה יותר מזה של השקת העונה הראשונה שהסתכם בכ-14%, אך נמוך יותר משל השקת העונה השלישית, שהשיגה רייטינג של כ23%.
בנוסף לקטע הפתיחה, רבות מהפרסומות ששודרו אתמול במהלך התוכנית היו בתלת מימד, ביניהן: שטוזים של תנובה, מילקי שלוש שכבות של שטראוס, חסות של דגני תלמה (יוניליוור), חסות של PIC A BOOK ופרסומת לקוקה קולה בהשראת המונדיאל.
גם תחזית מזג האויר עם דני רופ, בסיום חדשות 10, שודרה בתלת מימד.
מערוץ 10 נמסר בתגובה: "בשלוש העונות ששודרו עד כה, הישרדות אופיינה בתמהיל קהל צעיר, גם בפתיחת העונה הרביעית, הקהל הנאמן של הישרדות שב והופיע. הרייטינג של פרק הפתיחה מעלה את ממוצע הפריים של ערוץ 10 ל-15.1%, לעומת ממוצע חצי שנתי של 6.4%.
גילאי 4-34 היוו יותר מ-60% מהקהל בתוכנית והישרדות עוקפת את אחד נגד מאה בקרב קהל זה.
"פרק ההשקה של הישרדות הוא התוכנית הנצפית ביותר בטלוויזיה בקרב ילדים בני 4-11 בשנת 2010, עם רייטינג של 14% מול 5.6% לאחד נגד מאה. בקרב בני הנוער נרשם ממוצע רייטינג של 20.3% - נתון שיא בהשקות כל העונות של הישרדות עד כה".
קרדיט ל themarker




ציטוט ההודעה













