אני לא צם !
אני לא צם !
|
|
מה קשור ילדים קטנים.נכתב במקור על ידי EriK
יענו אתה יהודי למה אתה מנסה לעשות דווקא משהו הפוך.יענו פסדר על תצום אבל אתה מדבר כאילו את נגד היהדות.
עוד מעט תגיד גם למה לעשות בכלל ברית מילה מה זה נותן.
אתה יהודי אתה צריך לנסות לכבד את חוקי היהדות ולנסות לעשות אותם ולא להפך.
נערך לאחרונה על ידי Haim69; 01-10-2006 בשעה 09:58.
לא אמרתי לאף אחד אל תצוםנכתב במקור על ידי Haim69
ולא אמרתי שמי שצם גוי, מטומטם, אוכל חזיר, וכל שאר הקללות האלה של ילדים קטנים
אבל אחרים כן
"גוי" "לא הייתי מסותבב איתך ברחוב" וכו'...
אני ממש לא נגד היהדות
אבל כל אחד עושה מה שבראש שלו
אם אתה לא רוצה אתה לא צם, אתה רוצה אתה צם
אבל במקרה הזה יש כאן אנשים שאומרים לאחרים מה לעשות, ואם לא אז מקללים במקום.
ובוא תגד לי, רק יהודים עושים ברית מילה?
לא קראתי את כל התגובות.נכתב במקור על ידי EriK
אבל מהדף האחרון היה ניראה כאילו אתם מתווכחים ואתה היית בצד הלא נכון.
ולא אמרתי שאתה חייב צוםאני רק אומר שלא צריך להגיד הכל ויכולת חופשי לשמור את זה בבטן ולא להגיד לכולם.
ובקשר לברית מילה זה סתם הייתה דוגמא.
משגעות אותי התגובות שלכם נגדי=\
חן
לא אמרתי לו שלא יגיב, פשוט רציתי לדעת למה הוא לא צם
את מגיבה לא קשור בשיט למה שאני אמרתי
מה יש ללך?
אריק
הקטע עם ה"גוי אוכל בשר וחלב חזיר מקלחת "וכו זאת בדיחה,לא באמת חושב שמי שלא צם הוא בנאדם פחות טוב
תלמדו בבקשה מכם לקרוא ואז תוכלו לבוא בטענות
אמרתם כולכום ובעיקר חן "אנשים לא חייבים לצום בשביל לכפר"
נכון לא חייבים
אבל יש ייום כזה,שאומרים שהכפרה בו קלה יותר
אז למה לא לעשות את זה? כי יותר קל ללכת דווקא
מעצבן שאת ייוצאת עליי בלי שום ידע ובלי שום נסיון לקרוא..
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
חייב לציין שלא אמרתי שנייה אחת לאנשים לצוםנכתב במקור על ידי EriK
רק רציתי להסבר להם ת'חשביות
רוצים צומו
לא רוצים תעשו מה בראש
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
יואב לא דיברתי עליך באופן ספציפי
ולא משנה עד כמה זה בצחוק, זה מעליב
אני לא אוכל חזיר
אני לא מערבב בשר עם חלב
אבל לא בא לי לצום
כמו שאני לא יגיד לך אל תצום, ככה אף אחד לא יגיד לי לצום
ואני ממש לא גוי
וגם אם נגיד הייתי גוי, מה זה אמור לעניין אחרים? אני לא מקלל אף אחד על זה שהוא צם, אז למה מקללים אותי על זה שאני לא צם?
כמו שאני מכבד את זה שכולם צמים, שיכבדו אותי גם אם אני לא צם
זכותי המלאה לא לצום, וזה לא קשור שאני גוי, שאני אוכל חזיר
אוכל בשר עם חלב
לא יהודי
וכו'
אני לא גוי ולא אוכל חזיר, וגם אם הייתי אוכל חזיר לא מבין מה אכפת לאנשים, למה בכלל יש את הדבר הזה? אז נגיד ואני אוכל חזיר, מה זה משנה? למה אתם מסתכלים לאחרים לתוך הפה
זה לא נעים
כל אחד אוכל מה שטעים לו.
בקיצור, אני לא מתכוון לאף אחד ספציפית, למרות שהייתי יכול
פעם בשנה ביום כיפור להתחבר עם הדתנכתב במקור על ידי Haim69
ופעם בשנה בערב פסח
ופעם בשנה להדליק נרות בחנוכה
ופעם בשנה לציין את ט' באב
כל אחד בוחר את ההתחברות המתאימה לו
ובמקום להתבייש בשביל אלה שלא צמים תתבייש בשבילך. על זה שאתה מדבר ככה.
אף אחד לא מנסה להתחכם פשוט בשלב כלשהו בחיים אנשים כבר חא הולכים לפי מה שההורים חינכו אלא לפי מה שהדעה והרצון האישיים שלהם מראים להם לנכון.
יש 1001 דרכים לכפר על חטאים
לצום לדעתי זה לא אחת מהן
עדיף לעשות טוב לאחרים מאשר רע לעצמך.
אני בת.
(ואפילו רשמתי את זה בורוד... בסדר?)
אני לא צם
ממ האמת זה באמת לא בסדר
אבל הקטע שאמרתי
"מזדיין עם חזירים ביום כיפור תוך כדי.." זה קטע שלנו..אם מישהו באמת נעלב מזה אני מצטער..
אני באמת חושב שעדיף קודם להיותב נאדם טוב ואז לדברר על תורה וכו..כי זה סוג של צביעות מה שאמרתיפה בדיון זה די הקצנה אבל לא תמיד חושב ככה:X
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
דרך ארץ קדמה לתורה
![]()
נערך לאחרונה על ידי EvaNesCenCe; 01-10-2006 בשעה 10:27.
אם לא הייתי מכבד את אמא שלי אני לא חושב שהייתי צםנכתב במקור על ידי LoO
כן,הייתי אולי הולך לבית כנסת ולא משתמש בחחשמל ועושה חשבון נפש אבל לא ידוע אם צם
אני עדיין חושב שאני עושה הרוב בשביל לכבד את אמאלה
ואממ חנוכה ו' באב זה לא מהתורה
ט' באב כשבית המקדש השלישי יבנה הוא יבוטל
יום כיפור יהיה לנצח
פעם כל העם היו דתיים,לא היה מצב של חוסר דת וביום הזה הכפרה ההייתה גדולה
היו מקריבים קורבנות וכ ל העם היה דרוך לראות אם הכנה הגדול יצא ככה שבכלל לא היה להם פנאי לצום
היום יש רק תפילות אז זה קשה יותר
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
יש שתי סוגי חטאיםנכתב במקור על ידי LoO
בין אדם וחברו
ובין אדם למקום[יענו לאלוהים]
אז בין אדם לחברו באמת אפשר לכפר על החטאים מתי שרוצים אבל על החטאים שבין אגם למקום את יכולה לכפר
רק ביום כיפור.
ואם את לא רוצה לכפר על חטאים שבין אדם למקום אז באמת אין טעם שתצומי ותשמרי את יום כיפור.
לא רק ביום כיפור
ביום כיפור הרבה יותר קל
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
באמת נירא לך שבית המקד השלישי יבנה? תמשיך לחכות חחחחח
Punk Not DeaD! ! !
![]()
AMD ATHLON 64 3200+ VENICE
GIGABYTE K8NSC
1024MB DUAL CHANNEL
LEADTEK 7600GT 256MB AGP
LG L1970HR LCD MONITOR
KENWOOD KRF-V5080D RECIVER
PURE ACOUSTICS EX650F SURROUND