אני צם...
בכלל המסורת ובגלל שאני פשוט אוהב לבחון ת'צמי...
מה איתכם?
אני צם...
בכלל המסורת ובגלל שאני פשוט אוהב לבחון ת'צמי...
מה איתכם?
|
|
אני
אני לא צמה אני לא מסוגלת לזה
לא צם :\
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
הוא שאל מי צם לא מי לא צם...נכתב במקור על ידי OzzY
אתה מת לריב...
ואני צם.
Puta los ches!
![]()
I do
עוזי לא צם כי הוא חנון
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
צם...מגיל 13..היום אני 16... אז אמממ שנה רביעית?
Nobody knows it but you've got a secret smile
And you use it only for me
Nobody knows it but you've got a secret smile
And you use it only for me
ArIeL-BaRcA AKA Messi AKA EmP3RoR AKA ArIeL
צם.. פעם ראשונה שלי חחח בן 16 =\
אני לא אוכל \ שותה \ נוגע בחשמל אבל אני יעשן נרגילה =]
אני צם
צום קל לכולם![]()
אם אתה תעשן נרגילה אז אל תצום בכלל...נכתב במקור על ידי Bboy_Mastik
Puta los ches!
![]()
טוב שלא אמרת .. אני צם, אני לא אוכל אני לא שותה אני לא נוגע בחשמל אבל אני אוכל קובהנכתב במקור על ידי Bboy_Mastik
And I never wanna say goodbye
But girl you make it hard to be faithful
With the lips of an angel
אני צם צום קל לכולם