גם אי אפשר להסתכל בהודעות הפרטיות
גם אי אפשר להסתכל בהודעות הפרטיות
|
|
כן וואי תומר היה לי את זה כמה פעמים אחרי שקיבלתי ניהול
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
- תומר,
tomer@tomer.name
לא יודעת אם זה חד פעמי או רק לי, אבל כשהייתי בתוך החשבון שלי ואז לחצתי בדף הכי למעלה לאטרף, הייתי מחוץ לחשבון שלי... גם כשניסיתי לרענן או להיכנס לאחד הפורומים או משהו
מה זה הציטוטים לא פסדר
וסורי תומר התכוונתי לOzzy
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
אם אתה לוחץ על הבאר, אתה מתנתק.
הודעות פרטיות, לא עובדות בכלל.
וההודעות, שנה עד שאתה מצליח לשלוח את ההודעה בגלל כל הבלאגן.
אם אתה צריך עוד הסברים
6783300
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
- תומר,
tomer@tomer.name
זה לא שאתה מתנתק זה שאתה תמיד גולש בכתובת atraf-f.net
והבאר מפנה אותך ל www.atraf-f.net
ואז זה לא זוכק את האתר כאילו..
בגלל זה אני תמיד גולש עם www
ועריכה-התגובה מהירה עובד לי בסדר גמור
נערך לאחרונה על ידי BarX; 21-10-2006 בשעה 22:15.
אצלי הכל טוב חוץ מהפרטיות וזה שאחרי כל הודעה מהירה זה רושם מה שאמרתי למעלה
הנה בהודעה הזאת לא היה לי יופי
נערך לאחרונה על ידי OzzY; 21-10-2006 בשעה 23:53.
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
תוקנו ההודעות פרטיות.
אין לי הרשאת אזהרות
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
החיפוש עדיין לא עובד