לילה טוב לכולם..????
מישהו..??
|
|
אני פה!
מחר אני מתחיל ב 12 אז אני פה בינתיים
מה המצב?
Puta los ches!
![]()
בוטני לילה????
חחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לילה טוב...
מחר מתחיל ב 8:20 כרגיל ומסיים ב12..
במקום ב13:30
נערך לאחרונה על ידי DoRzZ; 23-10-2006 בשעה 23:03.
לילה טוב אני חורש עכשיו בגאוגרפיה
=\
אני היחיד?
/www.anonymous.org.il
/www.anonymous.org.il
כנסוו
מחר יש לי עבודה ..
מ 1 בצהרים :]
__________________________________________________"עַיִן בְּמַר בּוֹכָה וְלֵב שָׂמֵחָ:"__________________________________________________בובית יש רק אחת
אני אתמול והיום חרשתי לגאוגרפיה נראה לי עברתי את המבחן טוב...יש מצב זה אותו מבחן אני זוכר שאלות תגיד על מה החומר עם הוא דומה אני יגיד לך את כל המבחן בעל פה
אדיר הוא בכיתה ט' או י' אם אני זוכר טוב
משעמם לי פצצות =\
מההההההההההההההה
משעמם אש :\
נוכח![]()
יצחק חיים צמח הלוי ז"ל,
1992-2006, ת.נ.צ.ב.ה
בואנה איזה משמעם