חחחחח
הייתי בטוח זה דילדו בהתחלה התמונה לא עבדה לי P:
חחחחח
הייתי בטוח זה דילדו בהתחלה התמונה לא עבדה לי P:
|
|
תתחדש אחיי
sixer תודה מותק
sapaki - חחח איזה דילדו מה אני גיי עזוב שטויות...התביישתי היום להכנס לסופר פארם לבקש ליפסטיק הזה לשפתיים...מחר אני ילך עם אור נזרים אותו לקנות בשבילי חחח
תתחדש אחי
חחחחח מזל טוב
.The pure and simple truth is rarely pure and oh, never so simple
נראה כמו בית החרושת לעננים פשט את הרגל
או לפחות את עורו-
מפאת חוסר ביקוש,
והכל מתפרק עלינו.
עדיף סכין :/
אבל תתחדש!
וואלה ציון תתחדש בקרוב אצלי אחי אני נראה כמו אחד במסערבים אני פוחד להתגלח בגלל שיש לי פצעים בפנים בעע
תתחדש...![]()
תחדש אחי..
ואני מעדיף סכין.למרות שהבנתי פה שאתה דתי אז אסור סכין,בכל מקרה אני אישית מעדיף סכין
חח גם לי יש אותו דבר..
אל תשאל אותי כמה עלה כי יש לי אותה מעל שנה
ותתחדש