דגש יותר על צפון תלאביב שישאיר הודעה
דגש יותר על צפון תלאביב שישאיר הודעה
|
|
איזה שאלות מטומטמות יש לך חחח
אופק תתחיל להרגיע זה לא פורום של אמא שך שאתה ייכול לקלל בו
אתה צריך פלא פו ןשל מישהיא מתל אביב??
0524849433
תקשר חופשי היא פנויה
בתהליכי פרישה מאטרף.
למה מת"א מה קרה שם?
די איזה ילדים נכים אתם
שאל מי מת''א אז אתם לא מת''א אל תכתבו יאללה איזה אנשיםםםםםםםםםםםםםם חסרי שכלללללללללללללללללללללללללללללללללללללל לללללללללללללללללל
מה אתה צריך מת"א?
בסדר אבל למה הוא מדבר ככה??
אם הוא הייה מדבר יותר יפה תאמינו לי שהיו עוזרים לו
בתהליכי פרישה מאטרף.
מה הוא רוצה האל14 הזה מה הוא אומר לי
איזה שאלות מטומטמות יש לך חחח מי מכיר אותו ביכלל אם הוא מתלאביב שיענה אם לא אז לא אחרי זה אתם מתפלאים למה מדברים ככה
קיצר... תפסקו עם התגובות האלה!! חלאס... סעמק...
מי שאין לו מה להגיד - שלא יגיד ולא יכתוב כלום!
תנסה ליצור קשר עם פלג [Fury], עד כמה שאני זוכר הוא מצ. תל-אביב...
....
גלעד שליט, אלדד רגב ואהוד גולדווסר - מי ייתן ותחזרו הביתה במהרה ובשלום!!
לזכר סמ"ר לירן סעדיה הי"ד. לנצח תהיה בלבנו, לירן.
לזכר סמל בן כובאני הי"ד. נזכור אותך תמיד.
אופר וhell14 תרגעו .
ומי אתה צריך משם ?
__________________________________________________"עַיִן בְּמַר בּוֹכָה וְלֵב שָׂמֵחָ:"__________________________________________________בובית יש רק אחת