חח ... זה האגזוז עשה את זה למכונית
סליחה על האיכות אבל תנסו להבין ...
![]()
חח ... זה האגזוז עשה את זה למכונית
סליחה על האיכות אבל תנסו להבין ...
![]()
.
|
|
WTF איך זה נהיה?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חח ראיתי כזה לפני 10 דקות בשידור חי....זה קורה ככה
אוטו ספורט עם אגזוז לחץ ונהג חמור עומד ברמזור
עושה פוזה מוריד תגז מעלה מוריד מעלה....בהילוך ניוטרל אז האוטו לא זז רק יש צליל חזק כמו אופנוע
ואז יש צליל כזה יפה של בווווווווווום תרררר תרר תר וכל מה שיוצא מהגזוז זה עשן שחור
נערך לאחרונה על ידי pingvin; 30-11-2006 בשעה 15:13.
מג"ב שכם
חח מסכןן
בתהליכי פרישה מאטרף.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה נהג אדיוט
חחחחחחחחחחחחח זה לא טוב למנוע זה עירבוב של דלק ועוד משו {נראה לי}
ראיתי כמה פעמים כזה דבר זה רק טמבלים :\
__________________________________________________"עַיִן בְּמַר בּוֹכָה וְלֵב שָׂמֵחָ:"__________________________________________________בובית יש רק אחת
אבאלה...
זה כיער לו את כל האוטו...
סתם פוזה כל האגזוז לחץ והחרטות האלה...
עדיף לשים מזויף
WTF...
Oס
פאאק XD
.The pure and simple truth is rarely pure and oh, never so simple
נראה כמו בית החרושת לעננים פשט את הרגל
או לפחות את עורו-
מפאת חוסר ביקוש,
והכל מתפרק עלינו.