ברוך השב, אף על פי שאין לך ממש ותק =\
דרך אגב, קבל ח"ח ענק! על האווטר של טניישס די :]
גק בלאק אחלה זמר :]
ברוך השב, אף על פי שאין לך ממש ותק =\
דרך אגב, קבל ח"ח ענק! על האווטר של טניישס די :]
גק בלאק אחלה זמר :]
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
|
|
חח אני אוהב אותך!!!
כל מי שאוהב את טנשיוס די הוא מגניב!!!!
ברוך השב