החלטתי לחזור לפה ...
ולהנות פה שוב פעם מחדש
אני לא בטוח אם מישהו פה זוכר אותי בכלל![]()
החלטתי לחזור לפה ...
ולהנות פה שוב פעם מחדש
אני לא בטוח אם מישהו פה זוכר אותי בכלל![]()
|
|
ברוך השב.
ברוך השב
אני מכיר אותך![]()
ברוך שובך ואני זוכר אותך
ברוך שובך :]
לא מכיר אבל נחמד שחזרת..
סעיד..!!!! 3>
לא ידעתי שאתה פה
מה קורה עם הפורום?![]()
תתחבר למסן אדבר איתך[=
ואתה לא שם לב?
אני וותיק פה[=
תהנה
ברוך שובך אחי =]
למרות שאני לא מכיר אותך אבל ברוך שובך!!!
חח תודה.. ..
תאמת אני וזכר פה רק את פייר מן... סעיד כמובן
פלאש ועוד קצת שאין לי כוח להזכיר את שמם..![]()