|
|
אתה מגיב כמו כולנו רק בכמויות רבותת
אני מניאק אם תוך שבוע לא יהיה לך יותר ממה שיש לכל הפורום ביחד ....
.
אני אשתדל להוריד במינון
כן כן החתיך XD
זה עם העיניים הכחולות והבלונדי הזה =]
נו עם הכובע תומר טמבל![]()
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
מר נייס אתה ספאמר
וגם מזיין את המוח בכמויות אתה מעצבן אותי לאללה
אתה בקושי 3 ימים בפורום ויש לך 180 הודעות מה אתה סתום?
12p גאה להיות שייך
עד המוות אשיר לך מכבי עד שיצא הגרון!!
שמישהו ייקח תמונה של כולם וירשום מעל כל אחד את הניק שלו
/www.anonymous.org.il
/www.anonymous.org.il
כנסוו
הלווווווווווו חבר'ה מה כולם שואלים אותי אם אני זאת עם הירוק O_O
לא הייתי במפגש !
לא !
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
כל מי שלא בא היה סתם חנון היה סטלה רצחחחחחחחחחחחחח
יא חתיכת ילדים בגנון
The Hibachi!
Gilbert Arenas - #0 Shoting Gurd
"כי כולם אמרו שהוא יהיה 0"
Agent Zero Elite BackCourt Unit - We Fear No One!
Ballin Till We Fall...
בסדר אבל שים לב שאתה ישר קופץ עליי אחרי שהוא זה שהגיב פה ולא בפרטי..אז עניתי לו פה ולא בפרטי אבל עליו אתה לא מסתכל.
בואנה מר נחמד יא לא נחמד אחד
תפוס את התחת שלך ותסתובב נימאס כבר מכל הספאם שלך רבאק.
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
כולם לרדת ממר נחמד![]()
/www.anonymous.org.il
/www.anonymous.org.il
כנסוו