יש לי כאבי ראש חזקים לאללה!!!
מי פה ??
נפתח אשכול חולים
שלחו איכולים להחלמה !חח
יש לי כאבי ראש חזקים לאללה!!!
מי פה ??
נפתח אשכול חולים
שלחו איכולים להחלמה !חח
|
|
החלמה מהירה
אני בבית ספר בשעת חלון -_-
זה סימן שיש לך ראש
סתם אחי החלמה מהירה גם לי אתמול היה כאבי ראש אחושרמוטה היום ירד אבל עדיין כואב הראש
איחולים *
תהיה בריא אחי.