קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. לפי הליריקה של "לאלף את הסוררת" הבנתי ששורטי לסבית?
    על ידי KaMaSuTranCe בפורום מזרחית ודיכאון להורדה
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 03-09-2005, 13:10
נושא נעול
מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

[הודעה] ב-TD לא הבנתי על מה זה [הודעה] ב-TD

  1. #1
    משתמש אטרף האוואטר של קופיקו
    תאריך הצטרפות
    11/2005
    הודעות
    4,724
    לייקים
    0
    נקודות
    448
    מין: זכר

    ברירת מחדל [הודעה] ב-TD לא הבנתי על מה זה

    [הודעה] ב-TD
    TD is happy to announce the start of the Christmas Ratio Building Weekend to our great members in appreciation for all their support!

    Starting Friday until Sunday, Torrent Damage will be holding a ratio building weekend! This means downloading (leeching) will not count towards ratio but uploading (seeding) will!

    This is a terrific opportunity for people with a low ratio to build it up and for others with slow speeds, to get some of the files they normally may not be able to.

    Make sure you are connectable or downloading will count against your ratio!

    Being connectable will allow you to enjoy better ratio and better sharing!

    For those who are not connectable please be sure to read the FAQ section "Why does it say that I am not connectable? (And why should I care?)". The guide Here may also help you forward your ports.

    Anyone that has Legitimate reasons why they cannot get connectable please contact a Moderator or Admin via PM (NOT the SYSOP!) or IRC to submit a petition to disable your wait times. Please give the reason(s) why you cannot get connectable but be sure to make an effort to become connectable before you go this route!

    Please keep in mind we will be watching for hit and runners
    "Hit and runners" means people who snatch a file and once it is done they close their client and do not seed back. You must seed to a 1:1 ratio or 72 hours even on this Ratio Building Weekend.
    *Accounts that H&R will result in a warning/ban.*

    This should be a very fun weekend with lots of opportunity for sharing some great files.
    Last but definately not least....

    Remember to THANK the uploaders for their hard work!

    It takes a second to click the "Thanks" button to show your appreciation for their hard work and bandwidth. A nice comment is also a good way to show appreciation. Whatever way you choose to do it, a "Thanks" along with seeding back is the least you can do in return for some great sharing!

    Please do NOT pm the sysop with any concerns or issues regarding this. That is what the rest of the staff is here for. TY







    מה זה אומר לא הבנתיי?
    מישהו מוכן להסביררר?
    __________________
    נערך לאחרונה על ידי DaMbO; 23-12-2006 בשעה 08:55.

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש באטרף האוואטר של Orel Abergel
    שם פרטי
    ביתר
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    12,040
    לייקים
    0
    נקודות
    3,763
    משפט מחץ
    טדיייי עד המוותתתתתתת

    ברירת מחדל

    שאם אתה מוריד זה לא יחשב ברטיו ורק מה שאתה מעלה יחשב...
    יענו קיבלת בונוס להוריד כמה שבא לך וזה לא יחשב ומה שתעלה כן יחשב...
    ודרך אגב פתחו ת'הרשמה ב-ST תרשמו מהר לפני שיסגרו
    נערך לאחרונה על ידי Orel Abergel; 23-12-2006 בשעה 09:07.



  4. #3
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    18,100
    לייקים
    79
    נקודות
    14,058
    משפט מחץ
    לאוניד המשמיד
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    במילא אין מה להוריד בTD חרא אתר :\
    וזה רק עד יום ראשון

  5. #4

    ברירת מחדל

    TD אחלה אתר! אל תזלזל בו גם אני הייתי בכל האתרים הטובים עד שקיבלתי באן מכולם ואני מסתדר טוב מאוד עם TD כל מה שאני צריך יש שם...
    Punk Not DeaD! ! !




    AMD ATHLON 64 3200+ VENICE
    GIGABYTE K8NSC
    1024MB DUAL CHANNEL
    LEADTEK 7600GT 256MB AGP
    LG L1970HR LCD MONITOR
    KENWOOD KRF-V5080D RECIVER
    PURE ACOUSTICS EX650F SURROUND


  6. #5
    משתמש ותיק האוואטר של MuLtI-FoCaL
    שם פרטי
    בוריס
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    8,018
    לייקים
    1
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    Can't we all get along?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Orel Abergel צפיה בהודעה
    שאם אתה מוריד זה לא יחשב ברטיו ורק מה שאתה מעלה יחשב...
    יענו קיבלת בונוס להוריד כמה שבא לך וזה לא יחשב ומה שתעלה כן יחשב...
    ודרך אגב פתחו ת'הרשמה ב-ST תרשמו מהר לפני שיסגרו
    מה האתר???????????????????????.

  7. #6
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    35
    הודעות
    2,194
    לייקים
    13
    נקודות
    779
    משפט מחץ
    אין קונים חתול בשק
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    TB וTL הכי טובים
    TD ו ST סתם זבל

  8. #7
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    תום
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    3,587
    לייקים
    32
    נקודות
    170
    משפט מחץ
    כשהראש בתחת חיים מריחים אחרת
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מה זה TD? קיבינימטטטט בכל פורום מדברים ברמזים..

  9. #8
    משתמש כבוד האוואטר של OzzY
    שם פרטי
    תומר
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    24,419
    לייקים
    51
    נקודות
    423
    משפט מחץ
    Walk On ,With Hope, In Your Heart, And You'll Never Walk Alone, You'll Never Walk Alone!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    torrent Damage

    Whose shaded man's blood,
    by man shall his blood be shed.
    Orphaned Land, Genesis
    TomeR says:
    ספר לי משו
    ישי says:
    אני גיי

  10. #9

    ברירת מחדל

    קיצר יש פרי ליץ' שעד יום שני (אם אני זוכר טוב כי קראתי את זה אתמול) אתה יכול להוריד וזה לא יחשב לך כהורדה רק העלאה תחשב שזה דרך מאוד טובה לשפר ת'רטיו לישראלים עם אפלואד נמוךך כמוני.....
    my series list
    (תלחצו על הכותרת של הרשימה)


    http://www.atraf-f.net/zipped/year2007/laugh/tv.jpg - קרדיט לZipped

  11. #10
    kanot
    אורח

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Orel Abergel צפיה בהודעה
    שאם אתה מוריד זה לא יחשב ברטיו ורק מה שאתה מעלה יחשב...
    יענו קיבלת בונוס להוריד כמה שבא לך וזה לא יחשב ומה שתעלה כן יחשב...
    ודרך אגב פתחו ת'הרשמה ב-ST תרשמו מהר לפני שיסגרו
    http://www.scenetorrents.org

    לא פתחו תהרשמה ..

    או שכבר סגרו ולא הספקתי =|
    נערך לאחרונה על ידי kanot; 24-12-2006 בשעה 03:01.

  12. #11
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    רביד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    38
    הודעות
    9,058
    לייקים
    0
    נקודות
    1,059
    משפט מחץ
    "אל תאמין למראה עיניך - כל שהן מראות לך הוא גבול בלבד"
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בעעע יש פורום תוכנות שיתוף... לכו מפה :/ !~

    ....

    גלעד שליט, אלדד רגב ואהוד גולדווסר - מי ייתן ותחזרו הביתה במהרה ובשלום!!

    לזכר סמ"ר לירן סעדיה הי"ד. לנצח תהיה בלבנו, לירן.
    לזכר סמל בן כובאני הי"ד. נזכור אותך תמיד.

  13. #12
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    08/2005
    הודעות
    14,592
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    DJ! Spin that shit

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי LoverBoy צפיה בהודעה
    בעעע יש פורום תוכנות שיתוף... לכו מפה :/ !~
    אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאממממממממממןןןןןןן ןןןןןן

נושא נעול


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 21:39.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,164 | הודעות: 8,214,758 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect