שלוםםםםם ידידי אני משתמש חדש בדבר הזה אשמח לשוחח איתכם ממני הגרביל
שלוםםםםם ידידי אני משתמש חדש בדבר הזה אשמח לשוחח איתכם ממני הגרביל
|
|
חחח ברוך הבא גרביל
מקווה שתהנה פה
אחלה פורום פשוט פצץ
אם יש לך בעיה תפנה לאחד המנהלים הראשיים
מקווה שתהנה פה
נ.נ
מה השם שלך בן כמה ומאיפה
נערך לאחרונה על ידי r_9_r_9_r_9; 03-01-2007 בשעה 17:37.
אני בן 16 מירושלים אוהד ביתר שרוף
ואלה אחי גם אני אוהד ביתר ירושלים
יאללה בית
אם יש לך בעיה תפנה אלי בפרטי!
ברוך הבא אחי
ICQ: 6X5555
אני כבר לא מתעסק עם כל העניין של האייסיקיו אל תבקשו מספרים או כל דבר שקשור
ברוך הבא גרביל
בורך הבאאאאאא
(זה אני )
כתוב Yarin9 וכתוב זה אני אז מי זה??