יאן הסגרת ת'עצמך עם הספייס
פעם פרסמת פה![]()
יאן הסגרת ת'עצמך עם הספייס
פעם פרסמת פה![]()
|
|
איך זה שאנחנו תמיד קופצים לפה ביחד? מה האייסי שלך יאן בפרטי
חחח קיצר בבקשה אל תנסו ללמד אותי איך לנהוג אבל טיפים כמו של AVIXTZ מתקבלים בברכה למרות שלא צריך להביא ברקס אלא אם כן אתה מהיר מידי
1)דריפט עושים במגרש החלקה משמע משטח שיש רטוב
2)מהיר ועצבני זה כולה סרט....
3)מה שעשית זה לסובב תהגה ולהרים אמברקס אז האוטו מחליק (יש לציין שבאמת נראה טוב)
4)דריפט לא עושים עם אמברקס....
5) אתה עושה בדיוק מה שאני עשיתי כשהוצאתי רשיון ומה שעוד מיליון אנשים עושים
במקרה שלי ושל עוד מלא אנשים עשינו פעם פעמיים 10 פעמים בפעם ה11 סיימנו על המדרכה עם קרטר מעוך לגמרי ירידת ערך של 30 אחוז ואת הצורך להסביר לאבא איך האוטו הגיע למצב כזה....שמע לי עזוב....
1) דריפט עושים על מגרש החלקה או במקרה שלי מגרש עם מלא חצץ
2)ולא ממש מוצלח
3)לא הרמתי ארמברקס אלא הבאתי גז עם הגה ימינה ומיד הגה שמאלה
4)בסרט של איך יצרו את טקיו דריפטס אומרים שכן ואני סבור גם שזה יכול לעזור אבל אסור להגיע לנעילה מוחלטת
5)אתם כנראה לא ממש זהירים :\
נערך לאחרונה על ידי Duck My Sick; 27-01-2007 בשעה 22:21.
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
חחח אוקיי
אחי לא ידוע אם אתה יודע כול כך אבל סמתי לב שאתה הקשת למישהו לסובב תהגה ואז להרים תאמרקס
אז קום כול תרים תאמברקס ואחרי זה חריקה
אני מכיר אחד היתהפך ככה במירדף עם מישטרה
זה רחוק מאוד מלהיות דריפט, קודם כל תלמד את ההגדרה של דריפט ואז תגיד שאתה עושה כאלה, סבבה?
יאללה קפצו לי :\ לא נראה לכם אז אל תגיבו...
חבל שאתם לא קוראים נעוצים,מועבר לספורט אתגרי ומוטוריקה.