בסדר בגלל זה לא מביאים באן אבל
בסדר בגלל זה לא מביאים באן אבל
Siete
|
|
אני לא אמרתי שצריך להביא לו באן..
רביד? מיזה רביד?
לא חשוב
באמת תוריד ת'באן אין בשביל מה
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
מחר זה בסדר איך שהוא
1:1 פתח תקוה- בני יהודה
3:1 כפר סבא
2:1 הפועל להיום
עלוב חוץ מהפועל למרות שאני שונא אותם מעדיף אותם מאשר המזרחי
Siete
למהה עלוב? המשחק של הפועל פ''ת היה טוב
הרבה מתח היה
כפ''ס בלחץ מטורררףף גמרו את הרצליה![]()
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
מכבי חיפה שנה הבאה לוקחת אליפוץ
Siete
וואלה דיסייר יצאת פה ילד מעפן. כל העונה אתה חופר כמה ש"בלה בלה בלה ביט"ר מקום ראשון, זה מה שחשוב.." אומרים לך עכשיו שהפועל מקום ראשון, "מה אתה מתלהב.. סה"כ 24 שעות.." וכאילו כבר קבעת שביט"ר מנצחת את חיפה..
אתה בן אדם צבוע, ואני באמת לא מנסה לרדת עליך פה או משהו, אבל אתה פשוט לא יכול להיות מנהל כשאתה לא אובייקטיבי. אני מתערב איתך על כל מה שאתה רוצה, שאם חגי היה אוהד של ביט"ר, לא היית עושה לו כלום. כולך עכשיו מדוכדך בגלל שהפועל ניצחו, אז אתה מחלק באנים לכל מי שמדבר על זה בדרך שאתה לא אוהב. אני לא אומר שאתה חונק את הפורום, אבל אחי, יש פה עוד אוהדים, גם אם זה של מכבי או של חיפה או של הפועל, ואתה צריך להתנהג לכולם בדרך שווה. לצערי כדורגל זה משחק של אנשים פשוטים ולפעמים פה ושם אנשים יקללו. כאילו שאתה לא מקלל אף פעם.. באמת, אין שום סיבה שחגי יקבל את הבאן הזה, פשוט שחרר אותו. במיטוטה. :]
שבת שלום לכולם ד"א :]
אתה איש טוב
מכבי ב1-1
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
1-1 מכבי נתניה WTF
איך כל כך מהר שוויוןן יויוויויו
נערך לאחרונה על ידי Caesar Augustus; 10-03-2007 בשעה 20:09.
Siete
חח ההגנה של נתניה לא יצאה ליליץ' אז הוא המשיך עוד כמה מטרים ואז בעט בעיטה יפה
שטראובר האפס לא עצר.... :/ הכול שלו ושל הבלמים שלא יצאו אל יליץ'
אם אתה רוצה להיות סנגור תהיה בבית משפט...
אתה תהיה עורך דין מצויין.. ושוב אתה לא אובייטקיבי בנושא כי לא קראת על מה הוא קיבל השעיה..
אם היית קורא היית מבין.. אבל אני יסביר לך אם לא היה לך כוח..
הבן אדם אמר שתוק, הערתי לו והודעתי לו שיקבל השעיה אם יגיד שוב.. אמר, קיבל.. עכשיו זה לא רק
על היום זה כתוצאה ממצב ממושך.. מלפני 3 חודשים הוא היה צריך לקבל, ולפני שבוע, ועוד כמה מפקחים
דיברתי איתם באי סי גם רצו לתת לו.. אז אל תגיד דברים שאתה לא יודע.. כי אם היית רואה גם אמרתי שכל
הכבוד להבועל על הניצחון.. אבל בגלל שכולכם אוהדים את הבועל, וחושבים שאתם חברים אחד של השני
אז אתם בעצם פה לא אובייטקיבים.. שבת שלום גם לך
עוד שבועים למניאק אנחנו נזין אותכםםםםםםםםםם אואואואואוואואוואואו עוד שבועים למניאק אנחנו נזען אותכם
מכבי ת"א זונה.
Siete