קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. יווווווווווווווו איזה מזל יש לי היום :D
    על ידי ¥ANARCH בפורום Maple Story
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 26-02-2007, 19:08
  2. איזה מזל חראאאאאאאאאא
    על ידי hai60 בפורום דיבורים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 06-01-2006, 16:17
  3. איזה יום! + איזה מזל!!!
    על ידי CrazyIsraeli בפורום דיבורים
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 13-12-2005, 17:52
  4. ישששש איזה מזל יש לי ;)
    על ידי MaRoKaY בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 18-11-2005, 19:38
  5. כנסו תתנו איזה מזל טוב ... מגיע לי ... ;)
    על ידי AvixTz בפורום דיבורים
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 03-10-2005, 11:01
+ תגובה לנושא
עמוד 2 מתוך 3 << ראשון 123 אחרון >>
מציג תוצאות 16 עד 30 מתוך 34

איזה מזל יש לי :] - עמוד 2

  1. #16

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Sapaki צפיה בהודעה
    רגע תנו לי להבין
    4 של 10%???????????????
    מ'תעמה?
    1 10% ו3 60%.

  2. קישורים ממומנים

  3. #17
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    08/2005
    הודעות
    14,592
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    DJ! Spin that shit

    ברירת מחדל

    אה
    טוב שלא השתגעתם :\

  4. #18
    משתמש כבוד
    אני צהוב בנשמה

    תאריך הצטרפות
    06/2006
    גיל
    34
    הודעות
    10,323
    לייקים
    6
    נקודות
    1,600

    ברירת מחדל

    נשארו לו עוד 3 סקרולים
    יכול להיות 9לאק אתה יודע איזה שווה זה?


  5. #19
    משתמש מתקדם
    תאריך הצטרפות
    03/2007
    הודעות
    945
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    לא 4 10 % 3 60% ו 1 10%

  6. #20
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    08/2005
    הודעות
    14,592
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    DJ! Spin that shit

    ברירת מחדל

    זה לא כזה גודלי
    רק ה10% שעבד זה קטע שלא קורה תמיד....
    אבל 3 60% ברצף? אוראל עשה 6 :\

  7. #21

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Sapaki צפיה בהודעה
    זה לא כזה גודלי
    רק ה10% שעבד זה קטע שלא קורה תמיד....
    אבל 3 60% ברצף? אוראל עשה 6 :\
    6/7 ונשאר לו 0 סלוטים.
    פה הוא הצליח 4/4,אחד מהם 10% ועוד נשארו לו 3 סלוטים,אז זה שווה הרבה.

  8. #22
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    08/2005
    הודעות
    14,592
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    DJ! Spin that shit

    ברירת מחדל

    אני יודע שזה שווה הרבה
    אבל זה לא כזה מטורף :\
    לאוראל עבדו ה6 הראשונים
    אם הוא היה כוסית [] כמוהם הוא היה מוכר את זה בהרבה גם כן ..

  9. #23

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Sapaki צפיה בהודעה
    אני יודע שזה שווה הרבה
    אבל זה לא כזה מטורף :\
    לאוראל עבדו ה6 הראשונים
    אם הוא היה כוסית [] כמוהם הוא היה מוכר את זה בהרבה גם כן ..
    אולי זה לא מספיק מטורף בשבילך,אבל לא תמצא הרבה דיטים 4X(ואפילו 5X) שלא היו מתים לכזאת שינקיטה.

  10. #24
    משתמש מתקדם
    תאריך הצטרפות
    03/2007
    הודעות
    945
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    חחח אתה צודק אחי אני מוכר למי שרוצה

  11. #25
    משתמש ותיק האוואטר של Mr.Black
    שם פרטי
    elior
    תאריך הצטרפות
    07/2006
    גיל
    33
    הודעות
    8,644
    לייקים
    0
    נקודות
    959
    משפט מחץ
    אדם אכל תפוח בשביל חווה, אני יאכל בשבילך פרדס
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    חחח עם יש דרך להעביר לוינדיה הייתי קונה


  12. #26
    משתמש מתקדם
    תאריך הצטרפות
    03/2007
    הודעות
    945
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    אחי בכמה אתה הייתה קונה אותה ?

  13. #27
    משתמש כבוד האוואטר של OmeR
    שם פרטי
    פטרוז
    תאריך הצטרפות
    08/2005
    הודעות
    5,607
    לייקים
    2
    נקודות
    2,599
    משפט מחץ
    What has 4 legs and an arm? A happy Pit Bull
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Sapaki צפיה בהודעה
    רגע תנו לי להבין
    4 של 10%???????????????
    1 של 10
    ו3 של 60 :\\ ועוד לך יש דיט
    סתכל לפי הW.Def
    It's getting kind of hard to believe
    things are going to get better
    I've been drowning too long to believe
    that the tide's going to turn

    And I've been living too hard to believe
    that things are going to get easier now
    I'm still trying to shake off the pain
    from the lessons I've learned

    And if I see van Helsing, I swear
    to the Lord I will slay him!
    A-ha-ha-haa! Take it from me
    I swear I will let it be so! A-ha-ha-haa!!

    Blood will run down his face
    when he is decapitated...aah!
    his head on my mantle is how
    I will let this world know:

    .




  14. #28
    משתמש מתקדם
    תאריך הצטרפות
    03/2007
    הודעות
    945
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    אחי אני לא משחק בו יש לי DK רמה 83 ו סין רמה 59 אני לא מי יודע מה בדיט חבר שלי משחק איתו זה שלו ואני שותף איתו

  15. #29

    ברירת מחדל

    אוו סארי אחי אזה מזל יש לרון זה אזה שווה 25+ מיליון דבר איתי אחי

  16. #30
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    08/2005
    הודעות
    14,592
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    DJ! Spin that shit

    ברירת מחדל

    שווה הרבה יותר...

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 10:38.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,444 | הודעות: 8,215,038 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect