חגיגת השידורים הישירים מפלייאוף הNBA נמשכת
רק מה ...
את המשחק המטורף ואולי גם אחרי שדאלאס עפה, המשחק הגדול ביותר בפלייאוף
סאן אנטוניו נגד פיניקס ישודר ב 5+ Live
אותו משחק ששודר לנו בשעות נורמליות תמיד בראשון בערב בערוצים ה"פתוחים"
עכשיו משודר במכונת כסף שלהם
מישהו אמר העברת תכנים מהערוצים הקיימים ?
לפחות ישדרו לנו משחק 7 ( אמנם משחק grind out אבל גם זה משהו )
בין יוסטון ליוטה ב5+ בין שבת לראשון
אני לא רוצה לחשוב אפילו מה קורה למישהו שאין לו גם + :\








ציטוט ההודעה







