קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 21-04-2007, 21:15
  2. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-04-2007, 14:21
  3. ליגת אלופות-מחזור 2 בתים 5-8:האשכול הרשמי
    על ידי Gigi Buffon בפורום כדורגל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 29-09-2005, 20:42
  4. תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 08-09-2005, 13:06
  5. תגובות: 57
    הודעה אחרונה: 04-09-2005, 00:19
+ תגובה לנושא
עמוד 2 מתוך 4 << ראשון 1234 אחרון >>
מציג תוצאות 16 עד 30 מתוך 48

=-=בגרות מתמטיקה קיץ 2007 - האשכול הרשמי=-= - עמוד 2

  1. #16
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    05/2007
    הודעות
    225
    לייקים
    0
    נקודות
    63

    ברירת מחדל

    אני עושה 004 נקווה שלא יפתיעו בתרגילים מהירח ...

  2. קישורים ממומנים

  3. #17
    משתמש כבוד האוואטר של Hydro
    שם פרטי
    עידן
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    גיל
    35
    הודעות
    2,553
    לייקים
    1
    נקודות
    600
    משפט מחץ
    Eläköön! Väkivalta!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי MeToRaF צפיה בהודעה
    מגן 88....שאלון 005
    יאללה בהצלחה מחר לכולכם יא כרישים
    מוכנים?
    גם אני :\ איזה מורה זונה, הורידה לי על זה שלא הכנתי שיעורי בית :|



    תגידו, יש לי שאלה בהסתברות:
    שני ספורטאים מתחרים בשחייה ובריצה. ההסתברות של הספורטאי הראשון לנצח בשחייה היא 0.75, ונצח בריצה אם ידוע שניצח בשחייה, היא 0.4. ההסתברות של הספורטאי השני לנצח בשתי התחרויות היא 0.15.
    א) מהי ההסתברות של הספורטאי הראשון לנצח בשתי התחרויות?
    ב) מהי ההסתברות של הספורטאי השני לנצח בתחרות אחת בלבד?


    א זה קל ברמות, אבל לא הצלחתי את ב' :\
    תשובות (לשם השוואה):
    א) 0.3
    ב) 0.55
    [חנצ'וווק] *מכין לחנצ'י שוקו* > :] <
    D:




  4. #18

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי MeToRaF צפיה בהודעה
    18:00-19:45 (מועד שאלון 004)

    בע...אני עושה 005...כעקרון אני יודע ת'חומר וכל זה אבל הפחד מהאי וודאות ... אם יהיה 2 גיאו/הסתברות , איך יהיה התרגיל חקירה (כי אנחנו לא למדנו סדרות חשבוניות ככה שאני די מוגבל בקטע הזה)

    אגב עם איזה מגנים מגישים אתכם? מחר אני רק אדע את המגן שלי

    אח שלי אין במיקוד סדרה חשבונית רק סדרה הנדסית. ולא 004 לא יותר קשה מ005 (מבחינת הציונים שהתלמידים משיגים בשני השאלונים)
    נערך לאחרונה על ידי guyrozenb; 28-05-2007 בשעה 15:28.

  5. #19
    משתמש כבוד האוואטר של Red Devils
    שם פרטי
    תומר
    תאריך הצטרפות
    09/2005
    הודעות
    10,528
    לייקים
    1
    נקודות
    20
    משפט מחץ
    "יש מצב לגזוז?"
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני מחר עושה 005..נקווה לטוב..
    המגן (92) לטובתי
    Manchester United glad to present you the Red Weapon

    Be Careful

  6. #20
    משתמש כבוד האוואטר של Dave Grohl
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    9,584
    לייקים
    0
    נקודות
    1,211
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני ניגש ל005 בחורף רק
    אז בהצלחה לכולכם :X
    Bring the Violence-

  7. #21
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    מתן
    תאריך הצטרפות
    03/2005
    גיל
    37
    הודעות
    2,369
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    to beer or not to beer
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ססעמק אני עושה 005 (מגן 100) ושעה אני מחפש בגרויות של שנים קודמות ולא מוצא איזה באסה..
    יאללה יהיה טוב
    בהצלחה לכולם

    "הבאתי לך ברזילאיות עם חוטיני מסתובבות לך בבית חופשי, ואתה לא עושה כלום
    לפחות שיעמוד לך בשביל הנימוס" (אסי כהן_מסודרים)

  8. #22
    משתמש משקיע האוואטר של MeToRaF
    שם פרטי
    רומאר
    תאריך הצטרפות
    10/2005
    הודעות
    3,401
    לייקים
    0
    נקודות
    1,083
    משפט מחץ
    VISCA BARCA

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי PinkMist צפיה בהודעה
    ססעמק אני עושה 005 (מגן 100) ושעה אני מחפש בגרויות של שנים קודמות ולא מוצא איזה באסה..
    יאללה יהיה טוב
    בהצלחה לכולם
    אז תבקש...
    http://www.geva.co.il/geva/cat.asp?c...4&parentid=423
    כנס למועד הרצוי , ואז בצד שמאל למעלה שאלונים

  9. #23
    משתמש משקיע האוואטר של MeToRaF
    שם פרטי
    רומאר
    תאריך הצטרפות
    10/2005
    הודעות
    3,401
    לייקים
    0
    נקודות
    1,083
    משפט מחץ
    VISCA BARCA

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Hydro צפיה בהודעה
    ב) מהי ההסתברות של הספורטאי השני לנצח בתחרות אחת בלבד?
    שחיה: ספורטאי 1 לנצח- 0.75
    ספורטאי 2 לנצח- 0.25 (משלים ל1)
    ריצה:
    אם הספורטאי ה1 ניצח בשחיה אז ההסתברות שניצח בריצה 0.4
    אם הספורטאי ה1 ניצח בשחיה אז ההסתברות שספורטאי 2 ינצח בריצה 0.6 (משלים ל1)
    ההסתברות שהשני ינצח בשניהם זה 0.15
    אם הספורטאי ה2 ינצח (שזה 0.25) אז ההסתברות שניצח גם בריצה זה X
    0.25X=0.15
    X=0.6
    ומכאן אני מבינים ש=>
    אם הספורטאי ה2 ניצח בשחיה אז ההסתברות שינצח גם בריצה 0.6
    אם הספורטאי ה2 ניצח בשחיה אז ההסתברות שספורטאי 1 ינצח בריצה 0.4 (משלים ל1)
    לסיכום:
    שחיה: ספורטאי 1 לנצח- 0.75
    ספורטאי 2 לנצח- 0.25 (משלים ל1)
    ריצה:
    אם הספורטאי ה1 ניצח בשחיה אז ההסתברות שניצח בריצה 0.4
    אם הספורטאי ה1 ניצח בשחיה אז ההסתברות שספורטאי 2 ינצח בריצה 0.6 (משלים ל1)
    אם הספורטאי ה2 ניצח בשחיה אז ההסתברות שינצח גם בריצה 0.6
    אם הספורטאי ה2 ניצח בשחיה אז ההסתברות שספורטאי 1 ינצח בריצה 0.4 (משלים ל1)

    . P= 0.25X0.4+0.75X0.6=0.1+0.45= 0.55

    (קרדיט להיידפארק)

  10. #24
    משתמש כבוד האוואטר של Xanax
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    גיל
    36
    הודעות
    6,997
    לייקים
    16
    נקודות
    -20,439
    משפט מחץ
    PickupHome.com - המקום שלך להצלחה.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ב"ה אני מבין את החומר מצויין מה שכואב זה שכל השנה לא ידעתי כלום אז המגן 75 ב005
    וב3 100 :\

  11. #25
    משתמש משקיע האוואטר של MeToRaF
    שם פרטי
    רומאר
    תאריך הצטרפות
    10/2005
    הודעות
    3,401
    לייקים
    0
    נקודות
    1,083
    משפט מחץ
    VISCA BARCA

    ברירת מחדל

    אני לא מבין איך עושים שני שאלונים כל כך קיצוניים באותו זמן...
    זה לא שיש אפילו מכנה אחד משותף בין שני השאלונים האלה
    איזה טמטום

  12. #26
    משתמש כבוד האוואטר של Hydro
    שם פרטי
    עידן
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    גיל
    35
    הודעות
    2,553
    לייקים
    1
    נקודות
    600
    משפט מחץ
    Eläköön! Väkivalta!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי MeToRaF צפיה בהודעה
    שחיה: ספורטאי 1 לנצח- 0.75
    ספורטאי 2 לנצח- 0.25 (משלים ל1)
    ריצה:
    אם הספורטאי ה1 ניצח בשחיה אז ההסתברות שניצח בריצה 0.4
    אם הספורטאי ה1 ניצח בשחיה אז ההסתברות שספורטאי 2 ינצח בריצה 0.6 (משלים ל1)
    ההסתברות שהשני ינצח בשניהם זה 0.15
    אם הספורטאי ה2 ינצח (שזה 0.25) אז ההסתברות שניצח גם בריצה זה X
    0.25X=0.15
    X=0.6
    ומכאן אני מבינים ש=>
    אם הספורטאי ה2 ניצח בשחיה אז ההסתברות שינצח גם בריצה 0.6
    אם הספורטאי ה2 ניצח בשחיה אז ההסתברות שספורטאי 1 ינצח בריצה 0.4 (משלים ל1)
    לסיכום:
    שחיה: ספורטאי 1 לנצח- 0.75
    ספורטאי 2 לנצח- 0.25 (משלים ל1)
    ריצה:
    אם הספורטאי ה1 ניצח בשחיה אז ההסתברות שניצח בריצה 0.4
    אם הספורטאי ה1 ניצח בשחיה אז ההסתברות שספורטאי 2 ינצח בריצה 0.6 (משלים ל1)
    אם הספורטאי ה2 ניצח בשחיה אז ההסתברות שינצח גם בריצה 0.6
    אם הספורטאי ה2 ניצח בשחיה אז ההסתברות שספורטאי 1 ינצח בריצה 0.4 (משלים ל1)

    . P= 0.25X0.4+0.75X0.6=0.1+0.45= 0.55

    (קרדיט להיידפארק)
    כן בסוף הצלחתי לבד :\
    פשוט הטבלה של זה קצת מסובכת... :]
    [חנצ'וווק] *מכין לחנצ'י שוקו* > :] <
    D:




  13. #27
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    12,160
    לייקים
    2
    נקודות
    51
    משפט מחץ
    אקונה מטטה...
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני מוגש ב04 על 85
    וב03 על 70
    אני חייב להוציא איזה 90-100
    ואני יכול..פשוט במגן לא בדקתי כי אני הומו זה הכל..=\
    אבל לא לדאוג חח
    אני עושה מה שעשיתי במגן באזרחות....רששמתי בענק על הידיים לבדוק חחח
    יאללה שיהיה בהצלחה לכולםםם

  14. #28
    משתמש משקיע האוואטר של MeToRaF
    שם פרטי
    רומאר
    תאריך הצטרפות
    10/2005
    הודעות
    3,401
    לייקים
    0
    נקודות
    1,083
    משפט מחץ
    VISCA BARCA

    ברירת מחדל

    יאללה עוד כמה שעות בגרות...ררר
    העליתי השערה שבגלל המצב בשדרות שמקשה על התלמידים שם להתכונן כראוי לבגרות אז בטח משרד החינוך יביא הפעם בגרות קלה שתהיה גמישה גם לשדרותניקים , מה אתם אומרים?
    חחחח

  15. #29
    משתמש מתקדם האוואטר של AmberJack
    תאריך הצטרפות
    03/2007
    הודעות
    677
    לייקים
    0
    נקודות
    135
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי MeToRaF צפיה בהודעה
    יאללה עוד כמה שעות בגרות...ררר
    העליתי השערה שבגלל המצב בשדרות שמקשה על התלמידים שם להתכונן כראוי לבגרות אז בטח משרד החינוך יביא הפעם בגרות קלה שתהיה גמישה גם לשדרותניקים , מה אתם אומרים?
    חחחח

    וואי אחי אתה גדול, אם זה קורה אני רוקד בכיתה

  16. #30
    משתמש משקיע האוואטר של MeToRaF
    שם פרטי
    רומאר
    תאריך הצטרפות
    10/2005
    הודעות
    3,401
    לייקים
    0
    נקודות
    1,083
    משפט מחץ
    VISCA BARCA

    ברירת מחדל

    חח אל תפוס אותי במילה, יש מצב שמשרד החינוך בונה את הבגרויות הרבה הרבה הרבה לפני...
    בוא נקווה שיהיה קל בכל מקרה
    יהיה טוב בע"ה זה מה שבטוח
    :]

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 20:20.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,543 | הודעות: 8,215,137 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect