איך השגתם את העבודה?
איך מישהו בן 15 יכול להשיג עבודה בלי פרוטקציות?
אם יש כאן מישהו מחולון שעובד אז שידבר איתי במסן הבה:
antonlivshits@walla.com
תענו בבקשה על השאלות...
איך השגתם את העבודה?
איך מישהו בן 15 יכול להשיג עבודה בלי פרוטקציות?
אם יש כאן מישהו מחולון שעובד אז שידבר איתי במסן הבה:
antonlivshits@walla.com
תענו בבקשה על השאלות...
|
|
אצל אבא שלי :/ פרוטקציה![]()
אני בינתיים עובדת בעירייה, פקחות בגנים ציבוריים..
אבל אני רוצה להתפטר ולעבוד במסעדה בחוף 4X4
במסעדה זה כבר פרוטקציות..
ותחפש בעיתונים בלוח דרושים, תחפש באינטרנט.. כשאתה יוצא למקומות אתה יכול לשאול במקומות מסויימים אם הם צריכים עובדים..
פשוט לשאול, לבדוק, לחפש..
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
אבל הוא בן 15..לא הרבה נותנים עבודה
ואם אני בן 14 וחצי עוד מעט יעסיקו אותי?
אין לי מושג מאמי רק תחפש ותחפש.. אין ברירה..
קצת בעייתי זה מה שמבאס ;[
והשגתי דרך העירייה חחח [:
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
קייטרינג יש הרבה לנוער.
או שתדבר עם אבא או אימא שלך שיסדרו לך.
אם אתה רוצה אתה יכול לעבוד בסופרלנד
או שתילך ללשכת כוח אדם ותבקש שם עבודה למרות שאתה טיפה קטן אבל לא כזה קשה למצוא
כן בגיל הזה זה או פרוטקציה או כלום..אתה יכול לשאול בקטיינות אם צריכים מדריכים למרות שחבל היית עושה את זה בתחלית החופש :| חפש באינטרנט ובעיתון ולך תירשם בלשכת התעסוקה תוציא כרטיס עובד..
שכחתי להגידך אם תה רוצה שלח פרטי אני ישלח לך פלאפון של אחד האחראים מהסופרלנד תגיד לו אתה רוצה לעבוד וזה ושחבר שלח אותך...אל תבייש אם תה רוצה דבר
חח אני מסודר כל חודש יש לי עבודה בבתי זיקוק משכורת טובה הכל טוב =]
ותנסה לשאול במסעדות לרוב צריכים עובדים
אני עובד בחוף השקט בטבריה כניראה אבל זה גם מפרוטקציות....
יכול לעבוד איפה שבא לי..
פרוטקציות וחברים של ההורים.. ובלי קשר מכיר מלא עבודות שאני יכול לעבוד אני סתם עצלן ולא עובד
יש חתימה!
לשעברmoshe1061
למה אני בן 15 וחצי תליתי תהודעות האלה כמו כל האלה של השיעורים פרטיים ברחובות עם מספרי פלאפון תוך שבוע מציפים אותי שיחות =\